پیشنهاد برخورد با شهروندان بدون ماسک ، توبیخ کارمندان متخلف

به گزارش مینی نت، رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از آنالیز پیشنهاد برخورد با شهروندانی که در سطح شهر از ماسک استفاده نمی نمایند، اطلاع داد.

پیشنهاد برخورد با شهروندان بدون ماسک ، توبیخ کارمندان متخلف

به گزارش خبرنگاران از مهر، سید رضا غلامی عصر دوشنبه در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه خبر، به فرایند نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره نمود و گفت: در بخش دولتی تذکر به کارمند، درج در پفراینده و جریمه و انفصال موقت از خدمت، در دستور کار واقع شده است.

وی در ارتباط امکان برخورد با شهفرایندانی که از ماسک استفاده نمی نمایند، اضافه کرد: بحث مجازات در سطح شهر مطرح شد اما هنوز مصوبه ای نداشته است

غلامی گفت: چگونگی عملیاتی شدن این موضوع خیلی مهم است اما اینکه افراد مجبور شوند از ماسک استفاده نمایند، خیلی خوب است و پیشنهاد شده اما هنوز مصوبه ای نداشته ایم.

رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اضافه کرد: عدم ارائه خدمت به افرادی که رعایت نمی نمایند یک حرکت بازدارنده است.

غلامی گفت: ماسک بزنیم به ویژه در فضاهای سربسته، فاصله فیزیکی را رعایت کنیم و شستن مرتب دست ها، می تواند ما به سمت کاهش بار بیماری ببرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1126

به "پیشنهاد برخورد با شهروندان بدون ماسک ، توبیخ کارمندان متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد برخورد با شهروندان بدون ماسک ، توبیخ کارمندان متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید