پروژه آبرسانی بن- بروجن ویترین پروژه های عمرانی استان چهار محال و بختیاری است

به گزارش مینی نت، اجرای پروژه آبرسانی بن - بروجن ویترین پروژه های عمرانی استان است و حساسیت های بسیاری در کشور برای تسریع در فرایند اجرایی این پروژه وجود دارد.

پروژه آبرسانی بن- بروجن ویترین پروژه های عمرانی استان چهار محال و بختیاری است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران چهار محال و بختیاری،مجید نظری دهکردی عصر امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران ضمن تاکید بر اینکه اتمام این پروژه دارای اهمیت بالایی برای دولت است، اظهار کرد: این طرح جزو 31 طرح اولویت دار در کشور می باشد و باید تا خاتمه دولت به اتمام برسد، هر هفته گزارشی از فرایند اجرایی این پروژه به دفتر ریاست جمهوری ارسال می گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه طرح قابل توجه است، اما فرایند اجرایی ایستگاه پمپاژ 2 و 3 به کندی پیش می رود و باید عملیات اجرایی در این دو بخش تسریع گردد.

وی در مورد درخواست تجدیدنظر پیمانکاران طرح در نرخ پیمان یادآور شد: این کار زمانی امکانپذیر است که پیشرفت آن بخش از پروژه بالای 50 درصد باشد و کار نیز همچنان در حال اجرا باشد که کوشش می گردد از پیمانکاران فعال در پروژه آبرسانی بن - بروجن حمایت گردد.

دیوان محاسبات به این پروژه ورود پیدا نموده است

نظری با اشاره به اینکه دیوان محاسبات به مناقصه بخش آبگیر پروژه آبرسانی بن - بروجن ورود پیدا نموده است، بیان کرد: تصمیم گیری ها باید بر اساس ضوابط و قوانین باشد، همچنین باید تصمیمات در این حوزه به نفع پروژه و تسریع در فرایند اجرایی آن باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید نمود: اجرای پروژه آبرسانی بن - بروجن ویترین پروژه های عمرانی استان است و حساسیت های بسیاری در کشور برای تسریع در فرایند اجرایی این پروژه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی بن - بروجن مشکل تامین نامعتبر است، توضیح داد: مطالبات پیمانکاران در اسرع وقت پرداخت گردد تا در این زمینه گلایه مندی به وجود نیاید، هنر مدیران در این شرایط جذب اعتبارات است، اگر اعتبار پروژه ای در موقع مشخص جذب نگردد، این اعتبار به سایر پروژه های عمرانی فعال اختصاص پیدا می نماید.

این پروژه دارای برنامه زمانبدی شده است و باید طبق برنامه پیش برود

نظری در خاتمه گفت: این پروژه باید بر اساس برنامه زمان بندی پیش برود. برای حل مسائل و موانع این طرح در هفته آینده چند جلسه با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1491

به "پروژه آبرسانی بن- بروجن ویترین پروژه های عمرانی استان چهار محال و بختیاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه آبرسانی بن- بروجن ویترین پروژه های عمرانی استان چهار محال و بختیاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید