مجلس آلمان: کرونا بحرانی وحشتناک است

به گزارش مینی نت، رئیس مجلس آلمان با تاکید بر اینکه کرونا بحرانی وحشتناک بوده و همچنان هست بر لزوم حل مشترک مسائل قرن 21 از جمله بحران کرونا تاکید نمود.

مجلس آلمان: کرونا بحرانی وحشتناک است

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وولفگانگ شایبله، رئیس مجلس آلمان در مصاحبه با اس ار اف سوئیس به بحران کرونا و عواقب آن برای اتحادیه اروپا پرداخته و گفت: این یک بحران وحشتناک بود و همچنان هم هست. اما من همواره اطمینان داشتم که چنین بحرانی منجر به این می گردد که اروپا تقویت گردد، چرا که انسان ها بهتر درک می نمایند که ما این گونه مسائل در قرن 21 را تنها به صورت مشترک می توانیم حل کنیم و حالا این واقعیت خود را نشان می دهد.

رئیس مجلس آلمان در بخش دیگری از این مصاحبه توضیح داد: در این بحران هر کس ابتدا به خودش فکر می کرد. این مشابه یاری برای جلوگیری از غرق شدن یک نفر است. وقتی می خواهیم این فرد را نجات دهیم خطر عظیمی وجود دارد که شما هم همراه او غرق شوید، البته این دیدگاه اشتباه بود.

شایبله با این همه تاکید نمود که مسئله هماهنگی و ادغام در اروپا تنها در دوران بحران تقویت می گردد.

رئیس مجلس آلمان اضافه نمود: اگر اروپا باید مسائل عظیم را مشترکا حل نماید باید صلاحیت طی کردن چنین مسیری برای حل بحران ها را هم داشته باشد.

وی تنها تقسیم کردن پول در شرایط بحرانی را عامل بهبود اوضاع ندانسته و گفت: آنچه مهم است این است که اقدامات صحیح و مناسبی برای بهبود اوضاع مالی و چشم اندازها و شایستگی رقابت کشورها انجام گردد.

شایبله در بخش دیگری از مصاحبه با این رسانه سوئیسی به اعتراضات نژادپرستانه بعد از قتل جرج فلوید سیاه پوست در سراسر جهان پرداخته و درباره ارتباط آن با بحران کرونا گفت: مسئله جهانی سازی همچنین یک جهانی سازی عمومی است. ما در این بحران همه گیر این واقعیت را می بینیم.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه توضیح داد: ما یک جامعه ارزشی در غرب هستیم و زمانی معین گردد که به ارزش های خود پایبند نیستیم خوب است که واکنش هایی نسبت به آن به وجود آید. واکنش ها نسبت به قتل فلوید منجر به این شده که بسیاری از مردم بدانند این تنها مسئله ای مربوط به آمریکا نیست. آزادی و حقوق بشر مسری است و از این رو دیکتاتورها به شدت از آن می ترسند.

شایبله اضافه نمود: از این رو ما باید بدون توجه به اصل و نسب، جنس، رنگ پوست و دین از اصول کرامت انسانی دفاع کنیم. از طرفی ما باید فروتن باشیم و اعتراف کنیم که در مواردی ما هم بسیاری قواعد و قوانین را نقض نموده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1025

به "مجلس آلمان: کرونا بحرانی وحشتناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس آلمان: کرونا بحرانی وحشتناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید