وزارت بهداشت: تنها وارد کننده واکسن از چین هلال احمر است

به گزارش مینی نت، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در مورد انتشار مطلبی مبنی بر واردات واکسن چینی به وسیله بنیاد برکت گفت که تنها مجموعه وارد کننده واکسن از چین به کشور، هلال احمر بوده است.

وزارت بهداشت: تنها وارد کننده واکسن از چین هلال احمر است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در مورد انتشار مطلبی مبنی بر واردات واکسن چینی به وسیله بنیاد برکت گفت که تنها مجموعه وارد نماینده واکسن از چین به کشور، هلال احمر بوده است.

این مرکز بعلاوه گفت از ابتدای دولت سیزدهم، فرایند تامین واکسن کرونا در کشور به خوبی پیش رفته و هلال احمر در کنار سایر دستگاه ها و شخص رییس جمهور و معاون اول وی، در این فرآیند نقش اساسی داشته است.

در ادامه تاکید شده که مجموعه برکت در کنار سایر سازندگان واکسن داخلی، کوشش های ارزنده ای در جهت ساخت واکسن کووید19 نموده و چنین حاشیه سازی هایی آنهم از سوی رسانه های رسمی کشور، تخریب فراوری داخلی و اعتماد عمومی نسبت به واکسن ایرانی است بنابراین انتظار است رسانه ها در انتشار اخبار مهم به ویژه در حوزه واکسن و سلامت، دقت عمل داشته باشند و پس از آنالیز صحت و سقم آن، نسبت به انتشار چنین اخباری اقدام نمایند.

حالا که استقبال مردم عزیز و شریف ایران اسلامی از واکسیناسیون عمومی علیه کووید19 نسبتا مناسب بوده، احتیاج است برای افزایش پوشش واکسیناسیون و ایجاد ایمنی جمعی حاصل از واکسیناسیون رسانه ها در کنار گروه های مرجع، راهبرد تشویقی را بجای رویکرد تخریبی در پیش بگیرند تا کشور و مردم ایران زودتر از شر این ویروس منحوس رهایی پیدا نموده و شاهد رونق مالی و بهبود شرایط زندگی در جامعه باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1845

به "وزارت بهداشت: تنها وارد کننده واکسن از چین هلال احمر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت بهداشت: تنها وارد کننده واکسن از چین هلال احمر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید