هیچ تبعیضی برای تخصیص بودجه به شهرهای استان سمنان اعمال نمی گردد

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، سید شهاب الدین چاووشی ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه های متمرکز 176 طرح اقتصادی و عمرانی دامغان به میزبانی فرمانداری این شهر، بابیان اینکه همه استان سمنان را به یک چشم نگاه می بینیم و هیچ تفاوتی را برای شهرهای این دیار قائل نیستیم، ابراز داشت: اعتبارات استانی سال جاری رقمی معادل 70میلیارد تومان است و هیچ تبعیضی برای تخصیص در بودجه شهرها اعمال نمی گردد.

هیچ تبعیضی برای تخصیص بودجه به شهرهای استان سمنان اعمال نمی گردد

وی بابیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی مهمان ویژه پنجمین جشنواره ملی پسته ایران شهریور سال جاری در دامغان خواهد بود، اضافه نمود: پسته یک برند جهانی است و باید در صنعت تولید پسته کوشش بیشتری گردد چراکه در دامغان از ظرفیت ها و نعمات خوبی برخوردار هستیم که احصا آن می تواند در رونق استان سمنان اثرگذار باشد.

اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح پروژه های آبخیزداری

استاندار سمنان بابیان اینکه 300 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح پروژه های آبخیزداری استان اختصاص یافته است، ابراز داشت: این طرح ها می تواند به ارائه خدمات بیشتر به مردم و نگه داشت و بهره برداری هر چه بهتر آب نقش مهمی را ایفا نماید لذا با توجه به اهمیت موضوع آب این مقدار اعتبار به منابع طبیعی اختصاص داده شد.

چاوشی بابیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام است، توضیح داد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه خدمت رسانی به مردم هستند لذا باید مسئولان و مردم راه آن ها را برای تداوم انقلاب در پیش گیرند و امروز در هفته دولت باید منش و رفتار این بزرگان بیش از پیش مورد توجه و واکاوی قرار گیرد.

وی اضافه نمود: در شرایطی که همه کشورهای جهان می کوشند تا ایران هراسی را زنده و از راه اقتصاد عرصه را برای ما تنگ نمایند حفظ وحدت در این موقعیت حساس باید بیشه همه مسئولان باشد

ادعایی بر فتح الفتوح برجام نداریم

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه ادعایی بر فتح الفتوح برجام نداریم، توضیح داد: اما معتقدیم تنها راه برون رفت از مشکلات موجود همدلی و کوشش برای برداشتن موانع است.

چاوشی بابیان اینکه غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است، ابراز داشت: این عید بزرگ شیعیان بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است لذا مسئولان و مردم باید پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و زیر پرچم رهبر معظم انقلاب قرار گیرند.

وی تاکید نمود: قطعا راه سعادت همه ما پیروی از منویات ایشان خواهد بود و باید در این روز ارزشمند عهد ببندیم که درراه تحقق آرامان های انقلاب از هیچ کوششی کوتاهی نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 25

به "هیچ تبعیضی برای تخصیص بودجه به شهرهای استان سمنان اعمال نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ تبعیضی برای تخصیص بودجه به شهرهای استان سمنان اعمال نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید