جزیره کیش در حوزه گردشگری ظرفیت های متعددی دارد

به گزارش مینی نت، معاون #سیاسی اجتماعی فرمانداری #تهران در بازدید از غرفه منطقه آزاد #کیش در نمایشگاه #گردشگری، کیش را یک جزیره رویایی دانست که دارای ظرفیت های متعددی در حوزه گردشگری است.

جزیره کیش در حوزه گردشگری ظرفیت های متعددی دارد

به گزارش دنیای سفر از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین سروری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران به ظرفیت های گردشگری در کشور اشاره نمود و گفت: کشور ایران موقعیت خاصی از نظر گردشگری دارد از جمله گردشگری سلامت، گردشگری کشاورزی، گردشگری دریایی و گردشگری طبیعت؛ که به صورت توام تمام این ظرفیت ها در کشور ما جمع شده است.

وی در مورد ظرفیت های جزیره کیش گفت: جزیره کیش یک جزیره رویایی است که در کمتر نقطه ای از دنیا چنین منطقه ای وجود دارد. این جزیره ظرفیت های بسیار نهفته ای در خود دارد که ضروری است با تدوین یک برنامه منظم و سند توسعه گردشگری در کنار توسعه مالی و تجاری در جهت رونق و پیشرفت این جزیره گام برداشت و در این خصوص اقدامات خوبی اجرا شده است.

غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در روز چهارم و روز پایانی پانزدهیمن نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و صنایع وابسته شاهد حضور چهره های متفاوتی بود.

سیده الهام موسوی مشاور امور بانوان منطقه ها آزاد تجاری و اقصادی، دکتر علیرضا ایزدی مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان، فرخنده فرمانی زاده بازیگر و هنرمند، علی اقتصاد مدیرعامل جامعه کلوپ داران و نایب رئیس جامعه و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش، محمدحسین یزدانی رئیس انجمن راهنمایان گردشگری و حسین سروری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران از چهره های شاخصی بودند که در روز پایانی در غرفه سازمان منطقه آزاد کیش حضور پیدا کرند و با مسئولان و مدیران آن به بحث و مصاحبه پرداختند.

در این مصاحبهها، همه مهمان ها بر استفاده از ظرفیت های گردشگری در جزیره زیبای کیش تاکید نموده و از آمادگی و علاقه مجموعه خود برای حضور در این جزیره و سرمایه گذاری در عرصه های مختلف خبر دادند.

بعضی از مسئولان سازمان جزیره کیش نیز از آمادگی این جزیره برای خدمت رسانی به مردم در ایام عید نوروز خبر داده و تاکید کردند: در صورت رعایت ملاحظات کرونایی به وسیله مردم، صنعت گردشگری در جزیره کیش در ایام عید پذیرای مهمان ها خواهد بود.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1947

به "جزیره کیش در حوزه گردشگری ظرفیت های متعددی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره کیش در حوزه گردشگری ظرفیت های متعددی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید