هدف کانون انجمن های صنفی گردشگران تمرکززدایی در کشور است

به گزارش مینی نت، رئیس کانون انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور گفت: کانون انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری معتقد به تفکر تمرکززدایی است و با این هدف به دنبال یاری به ارتقاء گردشگری در تمامی استان های کشور است.

هدف کانون انجمن های صنفی گردشگران تمرکززدایی در کشور است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ترکیبی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اراک، آرش نورآقایی ظهر امروز در اجلاس سراسری روسای انجمن های صنفی و راهنمایان گردشگری کشور که در استانداری مرکزی برگزار گردید با اشاره به اهمیت بحث گردشگری گفت: کانون انجمن های صنفی گردشگران با هدف تمرکززدایی چهار سال است که شکل گرفته و به دنبال ارتقاء گردشگری در تمامی استان های کشور است که حضور روسای انجمن های صنفی و همین طور راهنمایان گردشگری در این استان با هدف یاری به گردشگری استان مرکزی و برگرداندن آن به چرخه گردشگری است.

وی اضافه نمود: این کانون چهارسال پیش با حضور 12 انجمن در ارومیه تشکیل شد و در این مدت کوتاه توانست افتخارات بزرگی را در کارنامه خود به ثبت برساند که از جمله آنها می توان به عضویت آن در فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری، میزبانی گردهمایی گردشگران جهانی، خلق مجله گردشگری، تشکیل تعاون راهنمایان گردشگری و غیره اشاره نمود، امروز این کانون با 24 انجمن فعالیت خوبی را در سطح کشور دارد.

رئیس کانون انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور توضیح داد: دهمین گردهمایی این کانون سال جاری در گیلان برگزار می گردد و پیش بینی شرکت هزار متشکل از 700 نفر آنها راهنما و 300 نفر فعال در عرصه های دیگر را داریم که امیدواریم به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.

نورآقایی اعلام کرد: این کانون علاوه بر بحث گردشگری در عرصه های دیگری مانند زیست محیطی هم فعالیت های چشم گیری دارد که معرفی درنا که نمادی از استان مرکزی است با کوشش این کانون انجام شد که طرح آن روی پیراهن تیم ملی والیبال کشور حک شد.

وی ادامه داد: همچنین فعالیت هایی مثل بیابان زدایی و فعالیت های فرهنگی از دیگر فعالیت های موجود در این کانون است که همه این موارد کوشش برای گسترش صنعت گردشگری در تک تک استان ها و درنهایت ارتقاء شرایط گردشگری کشور است.

رئیس کانون انجمن صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور مطرح کرد: وجود سه هزار نفر عضو در حیطه این کانون ظرفیت بسیار مطلوبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری کشور است، بنابراین باید گفت گردشگری یکی از راهکارهای معرفی هویت و تمدن یک ملت است که باید همیشه برای شناساندن هویت و تمدن تاریخی و ملی کشور به جهانیان به نحو احسن کوشش کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 701

به "هدف کانون انجمن های صنفی گردشگران تمرکززدایی در کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف کانون انجمن های صنفی گردشگران تمرکززدایی در کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید