نقدخند 2 امروز، 24 آذرماه در دانشگاه کردستان برگزار می شود ، از گلابی های برجام تا گرانی یک شبه بنزین

به گزارش مینی نت، دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان گفت: نقدخند 2 امروز، 24 آذرماه در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می شود.

نقدخند 2 امروز، 24 آذرماه در دانشگاه کردستان برگزار می شود ، از گلابی های برجام تا گرانی یک شبه بنزین

سجاد مرتضی پور، دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در سلسله برنامه هایی که به مناسبت روز دانشجو، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان در نظر دارد، برنامه نقدخند 2 است، که اولین محفل طنز سیاسی دانشگاه کردستان امروز، 24 آذرماه ساعت 17:30 در تالار مولوی برگزار می شود.

مرتضی پور اضافه نمود: نقد خند 2 برنامه ای است که برای دومین سال پیاپی در دانشگاه کردستان اجرا می شود؛ سال گذشته در این برنامه به موضوعات سیاسی و اجتماعی از قبیل: عملکرد مسئولین، فعالیت های گروهک های سلطنت طلب، بلبشو و اوضاع دانشگاه و ... پرداخته شد و امسال نیز با توجه به انتخابات مجلس و گرانی اخیر بنزین با نگاهی طنزگونه و انتقادی در این برنامه به عملکرد و کارنامه مسئولین از گلابی های برجام گرفته تا گرانی یک شبه بنزین پوشش داده خواهد شد و به بی مسئولیتی و قانون ستیزی مسئولین کشوری و به ویژه مسئولین دانشگاهی و بی خیالی دانشجویان در قبایل برخی مسائل اشاره خواهیم کرد. همچنین در هفته آینده سالروز تیتر جنجالی امضای کری تضمین است را در پیش داریم که به صورت ویژه و در قالب های متفاوت، خوش خیالی برخی اشخاص و جریانات و نقش رسانه ها را بررسی خواهیم کرد.

دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان ابراز کرد: اجرای برنامه نقدخند 2 بر عهده علی زکریایی، مجری و گوینده و تهیه کننده توانای رادیو است و از دیگر بخش های برنامه می توان به اجرای موزیکال امین شفیعی شاعر طنز و آهنگساز و اجرای موسیقی توسط مجتبی الله وردی اشاره کرد. شعرخوانی و نثرخوانی طنز به همراه مسابقه ویژه ای که پیرامون مسائل سیاسی اجتماعی روز در نظر گرفته شده است بخش هایی می باشند که موضوع اجرای آن ها دانشجویان هستند.

وی اظهار کرد: از رسالت های تشکل های دانشجویی، استفاده حداکثری از قالب ها و ظرفیت ها در جهت پیش برد اهداف و ارزش هایشان است که در این مراسم در جهت انجام وظیفه تبیین و تحلیل مسائل سیاسی و اجتماعی، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کرستان استفاده حداکثری از هنر را خواهد داشت و از قالب طنز بهره می برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 636

به "نقدخند 2 امروز، 24 آذرماه در دانشگاه کردستان برگزار می شود ، از گلابی های برجام تا گرانی یک شبه بنزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدخند 2 امروز، 24 آذرماه در دانشگاه کردستان برگزار می شود ، از گلابی های برجام تا گرانی یک شبه بنزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید