تورهای چین: معرفی کامل مرکز خرید شین کنگ در پکن

به گزارش مینی نت، مرکز خرید شین کنگ پکن | Shinkong Mall

امروز می خواهیم تا یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید شهر پکن را که به خاطر این که در آن همه چیز در منتهی الیه کیفیت به سر می برد را معرفی نماییم؛ مرکز خرید شین کنگ پکن. این مجموعه تنها برای خرید کردن مناسب نیست و دارای مراکز تفریحی و بعلاوه رستوران ها و کافه های مختلف است. در مرکز خرید شین کنگ پکن هر خریدی را که بخواهید از منطقه ها مختلف انجام دهید، یک جا می توانید انجام دهید. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، مرکز خرید شین کنگ پکن را معرفی نماییم.

تورهای چین: معرفی کامل مرکز خرید شین کنگ در پکن

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

معرفی و آنالیز خدمات مرکز خرید شین کنگ پکن

مستقیم به سر اصل مطلب می رویم؛ اگر یک مرکز خرید همه چیز تمام و مدرن می خواهید پس راستا را کوتاه کنید و به مرکز خرید شین کنگ در پکن بروید. در این مجموعه می توانید برترین انتخاب ها را برای خرید داشته باشید. در این مرکز خرید نه تنها می توانید با انتخاب های فراوانی از برندهای معروف و بین المللی و یا حتی چینی روبرو باشید بلکه می توانید از رستوران ها و کافه های بی نظیر این مگا مال بهره ببرید و لذت ببرید. درباره برندهای مرکز خرید شین کنگ پکن صحبت کردیم. در این باره باید باید بگوییم که نزدیک به 900 برند مختلف کوچک و بزرگ در این مجموعه شعبه دارند که این خود این مرکز خرید را به یکی ازبزرگ ترین مجموعه های خرید در پکن و چین تبدیل می نماید. اصلا یکی از مسائلی که باعث معروف شدن این مرکز خرید در بین تمامی مراکز چینی شده است، وجود رستوران های بسیار با کیفیت و حتی گاهی لوکس و گران قیمت است.

پکن WEATHER

درباره کالاهایی که در این مرکز خرید به فروش می رسد باید بگوییم که؛ انواع و اقسام لباس های زنانه برای استفاده ها و مواقع مختلف، انواع لباس مردانه، انواع لباس بچه گانه برای گروه های سنی مختلف، انواع کیف و کفش در جنس های مختلف، لوازم های زینتی مثل ساعت و عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی فروشی، پت شاپ، انواع لوازم خانگی، انواع لوازم الکترونیک، انواع گوشی های موبایل، نمایندگی دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و کافه های مختلف و بسیاری از دیگر وسایل و خدمات برای فروش قرار گرفته اند. از لحاظ اعتبار مرکز خرید شین کنگ پکن در درجه ای قرار گرفته است که برند معروفی همانند گوچی، تصمیم گرفته است تا بزرگ ترین نمانیدگی بند خود در قاره آسیا را در این مرکز خرید افتتاح نماید. درباره این فروشگاه نکته جالبی که وجود دارد این است که هر کدام از مغازه ها و فروشگاه هایی که در این مرکز خرید نمایندگی دارند همگی باید به اصولی همانند اصل بودن و کیفیت کالای خود اطمینان داشته باشند. در واقع می گویند که یکی از شروط امضای قرارداد در این مرکز خرید برای فروشگاه های مختلف در بیشتر قسمت های این مرکز خرید، اصالت کالاها است. جالب است بدانید که اگر در پی اجناس مقرون به صرفه تر هستید، بدون توجه به کفیت می توانید تا در طبقه همکف مرکز خرید شین کنگ پکن کالاهای چینی و طبیعتا مقرون به صرفه قیمت تر را پیدا کنید.

درباره رستوران های این مرکز خرید نیز باید بگوییم که در بین انتخاب های خوبی که دارید می توانید رستورانی را پیدا کنید که غذاهای آن با سلیقه شما یکسان است. البته فضای رستوران های این مجموعه نیز بسیار زیباست و حتی برای قرارهای کاری و شخصی افراد بسیاری تنها به قصد استفاده از این رستوران ها به مرکز خرید شین کنگ پکن پای می گذارند. به جز خرید کردن و یا رستوران رفتن در این مرکز خرید کارهای دیگری هم می توانید انجام دهید. شما می توانید تا به شهربازی این مجموعه که هم مدرن است و هم بازی های نو به تازگی به آن اضافه شده است، بروید و از بودن در آن کلی لذت ببرید و سرگرمی نمایید. به جز این شهربازی در شین کنگ می توانید از چندین سالن سینما، سالن بازی هایی همانند بولینگ و بیلیارد، قسمت روف گاردن، فضای سبز مصنوعی ایجاد شده در مرکز خرید و بسیاری از دیگر جاذبه های آن استفاده نمایید. پارکینگ بزرگ این مرکز خرید و بعلاوه وجود دستگاه های خودپرداز برای بانک های چینی و بانک های بین المللی، چند مرکز صرافی، اتاق های مخصوص مادر و کودک، اینترنت پر سرعت رایگان در تمامی محوطه این مرکز خرید، پله های برقی و بسیاری از خدمات رفاهی دیگر در این مجموعه برای رفاه حال خریداران و بازدیدکنندگان قرار داده شده است. این را هم بدانید که یک مرکز خرید به همین نام در کشور تایوان وجود دارد. ضمناً این را به خاطر بسپارید که اگر به پکن سفر کردید و به این مرکز خرید رفتید، برای تماشا برترین منظره از پکن به پشت بام شین کنگ بروید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2009

به "تورهای چین: معرفی کامل مرکز خرید شین کنگ در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: معرفی کامل مرکز خرید شین کنگ در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید