محبوبیت بایدن به پایین ترین سطح رسید

به گزارش مینی نت، یافته های جدیدترین نظرسنجی موسسه افکارسنجی گالوپ نشان می دهد که محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا به کمترین سطح از زمان به روی کار آمدن در کاخ سفید نزول نموده است.

محبوبیت بایدن به پایین ترین سطح رسید

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای هیل، بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر گالوپ در حال حاضر 38 درصد رای دهندگان از عملکرد جو بایدن رضایت دارند که این مقدار رضایتمندی در ماه گذشته میلادی 41 درصد بود. لازم به ذکر است که در شروع ریاست جمهوری بایدن 57 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی گالوپ از وی رضایت داشتند.

در میان جناح های سیاسی، 75 درصد دموکرات ها، 31 درصد مستقل ها و 5 درصد جمهوریخواهان ریاست جمهوری بایدن را مورد تائید قرار می دهند. بر اساس نتایج نظرسنجی گالوپ، ظرف یک ماه گذشته مقدار رضایتمندی دموکرات ها و مستقل ها از عملکرد بایدن به ترتیب 7 درصد و 5 درصد کاهش یافته است.

در بخش دیگری از نظرسنجی گالوپ، مقدار محبوبیت بایدن با دیگر سران آمریکا در مدت مشابه طی شده از ریاست جمهوری آنان مقایسه شده است.

در گزارش گالوپ آمده که یک سال و نیم پس از ورود به کاخ سفید، بایدن با 40 درصد میانگین محبوبیت در قعر روسای جمهوری آمریکا قرار گرفته است. پس از وی دونالد ترامپ و جیمی کارتر مشترکاً 42 درصد محبوبیت را به خود اختصاص داده و جورج بوش پسر با 75 درصد، محبوب ترین رئیس جمهوری آمریکا در هجدهمین ماه ریاست جمهوری از زمان شروع پژوهش گالوپ در دوره دوایت آیزنهاور محسوب می گردد.

نظرسنجی گالوپ از 5 تا 26 ژوئیه (14 تیر تا 4 مرداد) و از میان یک هزار و 13 داوطلب انجام شد و حاشیه خطای آن 4 درصد است.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2066

به "محبوبیت بایدن به پایین ترین سطح رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبیت بایدن به پایین ترین سطح رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید