لیگ برتر بسکتبال، شهرداری گرگان در وقت اضافه قهرمان شد، چهارمین جام برای شاهین طبع

به گزارش مینی نت، تیم شهرداری گرگان در بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام به پیروزی رسید و برای نخستین بار قهرمان این رقابت ها شد.

لیگ برتر بسکتبال، شهرداری گرگان در وقت اضافه قهرمان شد، چهارمین جام برای شاهین طبع

به گزارش خبرنگاران، تیم های مهرام تهران و شهرداری گرگان در بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال، امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 110 بر 103 به سود گرگانی ها به انتها رسید و شهرداری گرگان برای نخستین بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید.

مهرام که در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشت در کوارتر نخست 20 بر 19 برنده شد، ولی کوارتر دوم را 27 بر 35 واگذار کرد. کوارتر سوم کاملاً در اختیار مهرام بود و با نتیجه 33 بر 21 به سود این تیم تمام شد. در کوارتر چهارم، شهرداری 21 بر 16 برنده شد تا با تساوی دو تیم در امتیاز 96، کار به وقت اضافه نخست، کشیده گردد.

پرتاب سه امتیازی پری پتی بازیکن آمریکایی شهرداری از زمین خود و درست در ثانیه انتهای، کار را در وقت قانونی به تساوی کشاند.

نتیجه وقت اضافه نخست 14 بر 7 به سود شهرداری گرگان بود تا در نهایت شاگردان شاهین طبع، قهرمان لیگ برتر شوند.

مهران شاهین طبع پیش از این با تیم های پتروشیمی، صباباتری و مهرام نیز به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسیده بود.

مهدی کامرانی و صمد نیکخواه بهرامی، دو بازیکن باتجربه و تاثیرگذار مهرام با خطای پنجم، مجبور به ترک زمین شدند. کامرانی تا همگام خروج از زمین، 19 امتیاز و صمد نیکخواه 14 امتیاز و شش ریباند کسب نموده بودند.

مایک رستم پور بازیکن ملی پوش شهرداری و سینا واحدی نیز در کوارتر چهارم، پنج فوله شدند و نتوانستند به بازی ادامه دهند.

دووان سامرز 27 امتیاز برای مهرام و پری پتی 36 امتیاز و 11 ریباند و آلاده آمینو 8 امتیاز و 20 ریباند برای گرگانی ها داشتند.

قطع شدن پخش تلویزیونی در دقایق انتهای کوارتر دوم این بازی حساس در نوع خود عجیب بود.

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران، میهمانان ویژه این ملاقات بودند.

بازی نخست دو تیم با نتیجه 84 بر 72 به سود شهرداری گرگان و بازی دوم، 101 بر 78 به سود مهرام تمام شده بود. شهرداری گرگان در بازی سوم 88 بر 66 برنده شد و بازی چهارم آنها نیز در وقت اضافه به سود گرگانی ها و در نهایت قهرمانی این تیم سرانجام یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1576

به "لیگ برتر بسکتبال، شهرداری گرگان در وقت اضافه قهرمان شد، چهارمین جام برای شاهین طبع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر بسکتبال، شهرداری گرگان در وقت اضافه قهرمان شد، چهارمین جام برای شاهین طبع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید