فوق العاده ویژه معلمان تا سرانجام شهریور پرداخت می گردد

به گزارش مینی نت، خبرنگاران/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان در مجلس گفت: فوق العاده ویژه معلمان مطابق قانون در شهریور ماه پرداخت می گردد.

فوق العاده ویژه معلمان تا سرانجام شهریور پرداخت می گردد

محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران از مکاتبات و پیگیری های مستمر با سازمان برنامه و بودجه کشور گفت و از پرداخت فوق العاده ویژه معلمان، مطابق قانون طی شهریور ماه جاری اطلاع داد.

وی اظهار کرد: پس از مکاتبه و پیگیری های صورت گرفته از سازمان برنامه و بودجه، در جلسه ای با حضور معاونین وزارت آموزش و پرورش، دیوان محاسبات کل کشور و سازمان برنامه و بودجه در مورد پرداخت فوق العاده ویژه معلمان به استناد بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری، با رعایت مصوبه شماره 138091/ت 5000 مورخ 1393/11/15 هیأت وزیران برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه این مصوبه به مقدار حداقل 21 و حداکثر 27 درصد براساس بند الف تبصره 12 قانون کل کشور خواهد بود اظهار کرد: مقررشد پس از برطرف مغایرت احکام صادره، افزایش فوق العاده ویژه مشمولان مفاد مصوبه یادشده طی شهریور ماه سال جاری اعمال گردد.

وحیدی اضافه نمود: مابه التفاوت فروردین لغایت مرداد ماه سال جاری هم همزمان با حقوق و مزایای شهریور ماه پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1735

به "فوق العاده ویژه معلمان تا سرانجام شهریور پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوق العاده ویژه معلمان تا سرانجام شهریور پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید