تور اروپا: عربستان قیمت فروش نفت خود را به آسیا، اروپای غربی و آمریکا کاهش داد

به گزارش مینی نت، عربستان، بزرگ ترین صادرکننده نفت دنیا، قیمت تمامی انواع نفت صادراتی خود را برای مشتریان آسیایی در ماه نوامبر کاهش داد.

تور اروپا: عربستان قیمت فروش نفت خود را به آسیا، اروپای غربی و آمریکا کاهش داد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، آرامکو غول نفتی عربستان سه شنبه اعلام نمود که عربستان قیمت رسمی فروش محموله های نفت خام سبک عرب لایت برای ماه نوامبر را به مشتریان خود در آسیا کاهش داده است.

این شرکت نفتی تاکید نمود که عربستان سعودی ، بزرگترین صادرکننده نفت دنیا ، قیمت فروش نفت خام عرب سبک در آسیا را 0.4 دلار در هر بشکه کاهش داد و تا 1.30 دلار در هر بشکه بالاتر از میانگین عمان، دبی نهاده شد.

بعلاوه عربستان قیمت رسمی فروش محموله های نفت خام عرب لایت را برای ماه نوامبر به شمال غربی اروپا با 2.40 دلار در هر بشکه برای نفت برنت معین کرد.

قیمت فروش رسمی محموله های نفتی به ایالات متحده با قیمت 1.25 دلار در هر بشکه معین شد.

عربستان قیمت رسمی فروش انواع نفت خام خود در ماه اکتبر را برای عرضه به مشتریان آسیایی نسبت به ماه سپتامبر کاهش داد، اما تغییری در قیمت عرضه نفت به شمال غربی اروپا و آمریکا ایجاد نکرد.

این کاهش قیمت در نتیجه قرنطینه های اعمال شده در سراسر آسیا برای مقابله با نوع دلتای ویروس کرونا و کاهش تقاضا برای سوخت در این منطقه انجام شد.

عربستان قیمت نفت خود را بر اساس پیشنهاد مشتریان و پس از محاسبه تغییر ارزش نفت خود نسبت به ماه گذشته، بر اساس قیمت فرآورده ها معین می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1784

به "تور اروپا: عربستان قیمت فروش نفت خود را به آسیا، اروپای غربی و آمریکا کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: عربستان قیمت فروش نفت خود را به آسیا، اروپای غربی و آمریکا کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید