ضرورت مانیتورینگ 700 پل در تهران

به گزارش مینی نت، خبرنگاران آنلاین:شهردار تهران با اشاره به لزوم مقاوم سازی پل های پایتخت اعلام نمود که باید وضعیت 700 پل پایتخت مانیتور گردد.

ضرورت مانیتورینگ 700 پل در تهران

پیروز حناچی صبح شنبه 11 اسفند در آئین بهره برداری از چهار پروژه عمرانی گفت: امروز توانستیم باوجود همه مسائل اقتصادی چهار پروژه افتتاح کنیم. این پروژه ها در شرایطی اجرا شده که شهرداری منابع اقتصادی کافی نداشت اما علیرغم مسائل کوشش شد که پروژه ها و طرح های که پیشرفت فیزیکی بالای داشته اند به بهره برداری برسند و امیدواریم روند افتتاح پروژه ها ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، او با اشاره به این که مقاوم سازی پل ها بسیار مهم است،اظهارکرد: در سال 1995 در کوبه ژاپن زلزله ای رخ داد که با این که تنها 20 ثانیه بود اما 6000 نفر کشته و دو اتوبان اصلی شهر و زیرساخت ها تخریب شدند و راه های امدادی به مردم بسته شد. این نشان می دهد که توجه به زیرساخت ها و پل ها در حوزه مقاوم سازی بسیار مهم است.

شهردار تهران با بیان این که باید 700 دهنه پل تهران مانیتورگردد، گفت: امیدواریم چند پروژه دیگر تا آخر سال افتتاح گردد.

حناچی با اشاره به این که با توجه به وضعیت اقتصادی تغییر رویکردی را در پروژه های عمرانی شاهد خواهیم بود و بخشی از بار اقتصادی را به سمت سرمایه گذاری بخش خصوصی پیش می بریم،اظهارکرد: روز گذشته تصاویر خوبی را در بلوار میرداماد دیدم و میرداماد در تسخیر دوچرخه ها بود. امیدواریم روزی برسد که همه تهران در اختیار دوچرخه ها باشد تا بتوانیم روزهای پاک بیشتری را ببینیم البته دستیابی به این موضوع مهم مستلزم همکاری همه کسانی است که می توانند ما را در تحقق این مهم یاری نمایند. امیدواریم روزی برسد که ما برای حل مسائلمان از وسایل شخصی خود کمتر استفاده کنیم.

او با بیان این که به یُمن پیگیری های شهرداری طرح تفصیلی منطقه 22 در شورای عالی معماری به تصویب رسیده و اسناد آن به زودی ابلاغ می گردد، گفت: توسعه آینده منطقه 22 قطعاً براساس این برنامه خواهد بود.

حناچی درپایان اظهارکرد: امید است در چشم انداز پیشرو با یاری مردم بتوانیم شهر بهتری بسازیم و بتوانیم گزارش بهتری در آینده به مردم بدهیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 160

به "ضرورت مانیتورینگ 700 پل در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت مانیتورینگ 700 پل در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید