شریفی: آنطور که باید نتوانستیم بازی کنیم، برای رفتن روی سکو در بحرین هستیم

به گزارش مینی نت، مرتضی شریفی، بازیکن تیم والیبال جوانان کشورمان گفت: آمده بودیم که تیم چک را شکست دهیم، چون برای رفتن روی سکو به بحرین آمده ایم.

شریفی: آنطور که باید نتوانستیم بازی کنیم، برای رفتن روی سکو در بحرین هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرتضی شریفی پس از پیروزی تیم والیبال جوانان ایران مقابل جمهوری چک و صعود به مرحله بعدی رقابت های والیبال جوانان دنیا گفت: بازی خوبی بود، اما آنطور که باید نتوانستیم بازی کنیم. با این وجود از اینکه توانستیم چک را شکست دهیم و به مرحله بعدی راه پیدا کنیم، خوشحالم.

وی ادامه داد: اگر این بازی را می باختیم، نمی توانستیم به جمع هشت تیم خاتمهی برسیم. امروز تیم جمهوری چک خیلی خوب بازی کرد. این تیم هم شرایطی مشابه شرایط ما داشت و بازیکنان این تیم می خواستند به هر نحوی که شده مقابل ایران پیروز شوند.

دریافت کننده تیم ایران در خصوص عملکرد خودش در بازی با چک توضیح داد: هم من و هم سایر بازیکنان خوب بازی کردیم و با بررسی مربیان در این بازی پیروز شدیم.

شریفی در خاتمه اعلام نمود: ما آمده بودیم که چک را شکست دهیم، چون برای رفتن روی سکو به بحرین آمده ایم. بدون شک مرحله بعدی سخت تر است و امیدوارم در آن مرحله هم پیروز باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 243

به "شریفی: آنطور که باید نتوانستیم بازی کنیم، برای رفتن روی سکو در بحرین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفی: آنطور که باید نتوانستیم بازی کنیم، برای رفتن روی سکو در بحرین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید