شرکت های دانش بنیان با ساختار های نانویی به یاری معماری ساختمان ها می آیند

به گزارش مینی نت، شرکت های دانش بنیان ایرانی برای بهبود فضای بصری شهر ها و افزایش زیبایی و نمایی ساختمان ها با ساختار های نانوپایه به یاری معماری آمده اند.

شرکت های دانش بنیان با ساختار های نانویی به یاری معماری ساختمان ها می آیند

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور، محمد محققیان مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: مالکان ساختمان ها به ویژه برج های عظیم با چالشی به نام تمیزی و زیبای نمای ساختمان رو به رو هستند. به دلیل آلودگی های محیطی از جمله آلودگی هوا، ممکن است نمای ساختمان اعم از انواع سنگ، چوب یا آجر به مرور دچار آلودگی گردد یا در اثر متغیر های محیطی دچار آسیب گردد.

محققیان اضافه کرد: این شرکت یک ساختار پوششی نانویی آبگریز فراوری نموده است که با پاشش آن روی سطوح می تواند بین 3 تا 5 سال سطح و نمایی ساختمان را از انواع آلاینده ها محافظت کند. این ماده در واقع علاوه بر افزایش طول عمر ساختمان جلاء و تمیزی و زیبایی آن را حفظ می نماید.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان اضافه کرد: این محلول کاربردی از طریق دستگاه های انفرادی پاشش مایع که در سمپاشی هم مورد استفاده قرار می گیرد بر روی سطوح قرار می گیرد و 24 ساعت بعد به آن سطح حالت مایع می دهد.

وی اضافه کرد: این مسئله می تواند علاوه بر حفظ زیبایی ساختمان به حفظ زیبایی شهر ها نیز یاری کند. در حال حاضر قوانینی که از سوی مدیران شهری در این حوزه اعمال می گردد، هر روز در حال افزایش است. به همین خاطر با توجه به قیمت به صرفه استفاده از محصولات دانش بنیان نانو پایه، می توان به حفظ دراز مدت زیبای و استحکام نمای ساختمان یاری کرد.

این فعال فناور در خاتمه اظهار داشت: البته از این محصول نانو پایه می توان در موارد متعدد دیگری نیز بهره برد. قیمت این محصول با نمونه های مشابه خارجی تفاوت قابل توجهی دارد و به دلیل کیفیت خوب محصولات ایران ساخت، استفاده از نمونه های گرانقیمت وارداتی توجیهی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 956

به "شرکت های دانش بنیان با ساختار های نانویی به یاری معماری ساختمان ها می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان با ساختار های نانویی به یاری معماری ساختمان ها می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید