زنوزی: دیگر قصد واگذاری تراکتور را ندارم

به گزارش مینی نت، مالک باشگاه تراکتور تأکید کرد، به علت اینکه نمی تواند ناراحتی طرفداران این تیم را تحمل کند، از تصمیم خود برای واگذاری باشگاه تراکتور صرف نظر نموده است.

زنوزی: دیگر قصد واگذاری تراکتور را ندارم

به گزارش رسانه باشگاه تراکتور تبریز، محمدرضا زنوزی در جمع اعضای کادر فنی و بازیکنان تراکتور گفت: حضور در رتبه سیزدهم جدول برازنده نام تراکتور، طرفداران، شما، من، کادر فنی و ارکان مدیریتی باشگاه نیست. انتظارم از شما بیشتر است. تراکتور از نظر نفرات و اعتبار تیم کوچکی نیست. بازیکنان بزرگی در ابتدای فصل و نیم فصل جذب شده اند. بعلاوه بازیکنان بزرگی از فصل های گذشته در تیم حضور داشتند و من از جایگاه فعلی تراکتور رضایت ندارم.

وی با بیان اینکه طلب بازیکنان پرداخت خواهد شد، اضافه نمود: شاید از نظر اقتصادی کمی در مضیقه بودید، ولی نه در این حد که چنین نتایجی کسب گردد. مقدار دریافتی بازیکنان سایر تیم ها از تراکتور کمتر است. بازیکنان فصول گذشته که در تیم حضور دارند و یا جدا شده اند، طلب شان را به طور کامل دریافت نموده اند. بنده به مدیرعامل و سرمربی تیم هم اعلام نموده ام که حق و حقوق بازیکنان پرداخت می گردد.

مالک باشگاه تراکتور تبریز با بیان اینکه بدشانسی در نتایج اخیر تراکتور دخیل بوده است، توضیح داد: طلب بازیکنان در زمان توسعه فولاد و در چهار سال اخیر در تراکتور به طول کامل پرداخت شده است. جایگاه فعلی تیم برازنده شما و طرفداران نیست. در یکسری بازی ها شانس دخیل بوده است، مثل بازی های اخیر که دو پنالتی از دست دادیم. این موضوع در فوتبال طبیعی است و هر بازیکنی حق اشتباه دارد.

زنوزی ضمن تأکید بر اینکه تراکتور واگذار نخواهد شد، گفت: بیاییم برای این هفت بازی یک تیم دیگری باشیم. به این هفت بازی به چشم هفت فینال نگاه می کنیم. شما استحقاق حضور در جمع سه تیم برتر را داشتید. با یکسری حواشی هم به این موضوع دامن زده شد که فوتبالی نبود. مثلاً می گفتند می خواهد تیم را تحویل دهد که نشد. من اینجا اعلام می کنم که با توجه به اینکه کسی تراکتور را تحویل نگرفت، ما دیگر قصد واگذاری نداریم. من نمی توانم بنشینم و ببینم عشق طرفداران به خاطر ندانم کاری یک عده پرپر گردد. تراکتور عشق طرفداران است و نمی گردد به خاطر چند نفر از آن بگذریم. در این تیم سرمایه گذاری شده است و شما سرمایه های باشگاه و یک مجموعه هستید. این اجازه را هم نمی دهیم که یک عده به اهداف شان برسند.

وی تأکید کرد: با هماهنگی و همکاری استاندار محترم آذربایجان شرقی جناب دکتر عابدین خرم کوشش می کنیم که تراکتور را در بورس به طرفداران عرضه کنیم و در این راستا از آقای استاندار تشکر می کنیم که حامی و پشتیبان تراکتور، طرفداران و مردم آذربایجان هستند.

مالک باشگاه تراکتور تبریز اعلام نمود: در یک مصاحبه می گویم که چه اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد، اینکه چرا تیم های خصوصی را می خواهند نابود نمایند. باتوجه به اینکه دیگر قصد واگذاری تراکتور را ندارم، باید از امروز تیم متفاوتی باشیم. فوتبالی بازی کنید که برازنده شما و نام بزرگ تراکتور است. شما این بازی را انجام دهید ما هم از فردا در خدمت شما خواهیم بود.

زنوزی در خاتمه تأکید کرد: به خدا قسم شما می توانید تیم های بزرگ را شکست دهید. با اینکه تیم تقویت نشده بود، شما نتیجه خوبی در آسیا کسب کردید. تیم کنونی به مراتب قدرتمندتر است. ما برای برد می رویم و من قول می دهم که پاداش های خوبی به شما داده گردد. تیم بسیار خوبی برای سال آینده با حضور این بازیکنان و اضافه شدن بازیکنان دیگر خواهیم بست.

منبع: فرارو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2011

به "زنوزی: دیگر قصد واگذاری تراکتور را ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنوزی: دیگر قصد واگذاری تراکتور را ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید