رقابت پنیر پیتزا با گوشت قرمز، بسته یک کیلویی، 250 هزار تومان!

به گزارش مینی نت، خبرنگاران- قیمت پنیر پیتزا با گوشت قرمز برابری می کند. الان قیمت بسته یک کیلویی پنیر پیتزا مطهر، کالین، 202 و سایر برند های معروف در سوپرمارکت ها بین 200 تا 250 هزار تومان است و بسته های یک کیلویی گوشت چرخ کرده گوسفندی و گوساله را در همین محدوده می فروشند. ماجرای دور دوم هدفمند سازی یارانه در اردیهشت امسال، باعث شده قیمت شیر و پنیر پاستوریزه حدود 80 درصد و قیمت ماست پاستوریزه نزدیک 70 درصد نسبت به پارسال افزایش پیدا کند و حالا تقریبا همین شرایط برای پنیر پیتزا دیده می شود.

رقابت پنیر پیتزا با گوشت قرمز، بسته یک کیلویی، 250 هزار تومان!

1- قیمت پنیر پیتزا کاله در بسته 950 گرمی به 255 هزار تومان رسیده است. یک سال پیش بسته 950 گرمی پنیر پیتزا کاله را حدود 130 هزار تومان می فروختند. در این مدت قیمت آن تقریبا دو برابر شده و با بسته یک کیلویی گوشت گوساله و گوسفندی چرخ کرده برابری می کند. این پنیر از نوع تاپینگ است. یعنی از کره و روغن گیاهی درست شده. از همین برند کاله پنیر پیتزا مدل جبن بیزا که از شیر گاو درست شده، در بازار وجود دارد و بسته 500 گرمی آن را 135 هزار تومان می فروشند.

2- خرید پنیر پیتزا یک کیلویی دالیا الان 225 هزار تومان هزینه لازم دارد. پنیری که از نوع موزارلا یعنی یکی از ساده ترین مدل های پنیر پیتزا است و از شیر گاو درست شده. بسته دو کیلویی پنیر پیتزا موزارلا دالیا را در سوپرمارکت ها 428 هزار تومان می فروشند که خرید آن نسبت به بسته یک کیلویی صرفه بیشتری دارد.

3- پنیر پیتزا کالین در بسته دو کیلویی 490 هزار تومان فروخته می شود. تقریبا معادل 10 کیلو مرغ. از این حیث با یکی از گران ترین پنیر پیتزا های بازار سرو کار داریم که ترکیبی از پنیر پیتزا موزارلا و چدار است. قیمت بسته دو کیلویی پنیر پیتزا کالین بهمن پارسال تقریبا 250 هزار تومان بوده و الان با این پول می توانیم بسته یک کیلویی آن را بخریم!

4- پنیر پیتزا مخلوط مطهر یکی دیگر از گزینه های گرانقیمت در سوپرمارکت ها به شمار میرود و خرید بسته دو کیلویی آن 476 هزار تومان آب می خورد. برند مطهر این بسته را از بسته دو کیلویی پنیر پیتزا معمولی چهار هزار تومان گران تر می فروشد. چون بسته های پنیر پیتزا مخلوط، ترکیبی از پنیر موزالا و گودا است، اما در بسته های پنیر پیتزا معمولی فقط از پنیر موزارلا استفاده شده است.

5- پنیر پیتزا 202 را در بسته یک کیلویی تقریبا 200 هزار تومان می فروشند. قیمت بسته دو کیلویی پنیر پیتزا 202 به 395 هزار و 900 تومان رسیده و این بسته ها را نسبتا به پارسال تقریبا دوبرابر گران شده اند. پنیر پیتزا 202 از نوع پنیر پیتزا موزالا و پرچرب است و به شکل رنده شده فروخته می شود.

6- قیمت پنیر پیتزا نیم کیلویی پمینا 125 هزار تومان است. می توانیم قیمت یک کیلو از آن را 250 هزار تومان بدانیم که از این حیث یکی دیگر از گزینه های گرانقیمت در سوپرمارکت ها محسوب می شود. این پنیر مخلوطی از پنیر موزارلا و چدار است و به شکل رنده شده فروخته می شود. از طرفی بسته 180 گرمی همین پنیر در سوپرمارکت ها وجود دارد و قیمتش 50 هزار تومان است.

گران ترین بسته پنیر پیتزا در سوپرمارکت ها

برند

وزن

قیمت

کاله (تاپینگ)

بسته 950 گرمی

255 هزار تومان

کالین (موزارلا و چدار)

بسته دو کیلویی

490 هزار تومان

مطهر (موزارلا و گودا)

بسته دو کیلویی

476 هزار تومان

دالیا (موزارلا)

بسته یک کیلویی

225 هزار تومان

202 (موزارلا)

بسته یک کیلویی

200 هزار تومان

پمینا (موزارلا)

بسته نیم کیلویی

125 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2167

به "رقابت پنیر پیتزا با گوشت قرمز، بسته یک کیلویی، 250 هزار تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت پنیر پیتزا با گوشت قرمز، بسته یک کیلویی، 250 هزار تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید