دو غایب بزرگ استقلال در دربی را بشناسید

به گزارش مینی نت، این دو تمرینات زیادی را پیش از دربی از دست دادند و بر اساس تصاویر منتشره در کانال رسمی باشگاه استقلال تصاویر آنها در بازی محبت آمیز استقلال با نفت مسجد سلیمان و ملوان دیده نشد. عارف غلامی در بازی محبت آمیز با تیم طرفدار بود که مصدوم شد و شدت مصدومیت او به حدی بود که تعویض شد و ابوالفضل جلالی هم در بازی با آمریکا از ناحیه زانو دچار درد شد و آسیب دید.

دو غایب بزرگ استقلال در دربی را بشناسید

استقلال در غیاب این دو بازیکن در برابر ملوان ارایه گر بازی خوبی بود و 5 بار به گل رسید و درفاز دفاعی هم نمایش خوبی داشت، بطوریکه دروازه اش را بسته نگه داشت و این به این خاطر است که استقلال روی نیمکت هم بازیکنان خوبی دارد. به طور مثال در پست مدافع میانی محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی فصل گذشته و پیش از اینکه به خدمت سربازی بروند، مهره های فیکس استقلال در خط دفاعی بودند و جعفر سلمانی هم در پست دفاع چپ این فصل بازی های بیشتری در ترکیب استقلال به نسبت ابوالفضل جلالی انجام داده است. بنابراین دغدغه ریکاردو ساپینتو برای دربی این دو بازیکن نیستند و اگر متوجه گردد، حضور این دو بازی در دربی ممکن است موجب تشدید مصدومیت آنها گردد، به این دو بازیکن استراحت خواهد داد. به این خاطر که 18 هفته بعد از دربی استقلال باید به میدان برود و عدم حضور این دو بازیکن در دربی بهتر از این است که در دربی بازی نمایند و بازی های متعددی را از دست بدهند.

همه تاکید ریکاردو ساپینتو در تمرینات اینروزهای استقلال تکرار نمایش در برابر نساجی در بازی پیش رو است. اینکه استقلال به بازی های خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد. از چهره ریکاردو ساپینتو در تمرینات اینروزهای استقلال پیداست، به تیم روی نیمکتش هم به میزان تیم درون زمین اطمینان دارد، همان طور که امیر ارسلان مطهری بازیکن روی نیمکت استقلال بود که اینروزها به مرد شماره یک تیم در خط حمله تبدیل شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2134

به "دو غایب بزرگ استقلال در دربی را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو غایب بزرگ استقلال در دربی را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید