تیم یحیی باخت، تعارف صدر جدول به سپاهان و استقلال!

به گزارش مینی نت، تیم فوتبال شهر خودرو در ملاقات مقابل صنعت نفت در هفته دوازدهم لیگ برتر مغلوب شد تا صدر جدول را به سپاهان و استقلال تعارف کند.

تیم یحیی باخت، تعارف صدر جدول به سپاهان و استقلال!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال شهر خودرو و صنعت نفت از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 14 امروز شنبه در استادیوم امام رضا (ع) برگزار گردید که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم صنعت نفت به خاتمه رسید.

گل تیم صنعت نفت در نیمه نخست و در دقیقه 22 توسط بهترین گلزن این تیم عیسی آل کثیر به ثمر رسید. آل کثیر با استفاده از یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه دروازه شهر خودرو را باز کرد.

قضاوت این مسابقه بر عهده علی اصغر مومنی بود.

این دومین شکست شاگردانِ یحیی گل محمدی در این فصل بود که این شکست هم مثل شکست قبلی مقابل یک تیم خوزستانی و باز هم در مشهد بود. نخستین شکست شهر خودرو نیز مقابل تیم فولاد و با نتیجه یک بر صفر رقم خورده بود.

با این نتیجه صنعت نفت 19 امتیازی شد و جای هم استانی اش نفت مسجد سلیمان را در رده ششم جدول گرفت. شهر خودرو نیز با 23 امتیاز موقتا در صدر جدول واقع شده است و در انتظار نتیجه نهایی ملاقات سپاهان و استقلال است. ملاقات استقلال و سپاهان با هر نتیجه ای تمام گردد شهر خودرو به واسطه این شکست صدر جدول را از دست خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 591

به "تیم یحیی باخت، تعارف صدر جدول به سپاهان و استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم یحیی باخت، تعارف صدر جدول به سپاهان و استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید