خبرنگاران حاشیه های بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال

به گزارش مینی نت، اهواز - خبرنگاران - ملاقات تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال از هفته دوم لیگ برتر باشگاه های ایران عصر روز آدینه در استادیوم شهدای فولاد اهواز برگزار گردید که این ملاقات با نتیجه 2 بر یک به سود فولاد به خاتمه رسید.

خبرنگاران حاشیه های بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال

به گزارش خبرنگاران ترکیب تیم فولاد خوزستان نسبت به ملاقات با ذوب آهن در هفته نخست مسابقات لیگ برتر، تغییر نکرده بود و نکونام به دنبال کسب نخستین بردش با فولاد در لیگ بیستم بود.

در این بازی ایوب والی کاپیتان فولادی ها به دلیل مصدومیت غایب بود همچنین سینا زامهران و سینا مریدی نتوانستند برای فولاد به میدان بروند.

بازیکنان 2 تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند؛ همچنین با رعایت فاصله گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی دریافتد.

سکوهای استادیوم شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی صندلی تماشاگران نصب شده بود. تمام موارد پروتکل های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد.

بازیکنان و کادر فنی 2 تیم به هنگام ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند. همچنین بازیکنان ذخیره هر 2 تیم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در حالی که از ماسک استفاده می کردند، در صندلی تماشاگران مستقر بودند.

بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان هنگام دریافت عکس یادگاری پیش از بازی، تصویری از مرحوم محمود یاوری را در دستان خود داشتند.

داور بازی در دقایق 30 و 75 این ملاقات، به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت 2 دقیقه به بازیکنان تیم استراحت داد.

در نیمه دوم، سرمربی هر 2 تیم بارها به تصمیم داور معترض شدند که داور به هر 2 تذکر داد.

پاتوسی بازیکن فولاد، پس از مدت ها در استادیوم فولاد به میدان رفت. رجبی، مربی فولاد به دلیل محرومیت روی نیمکت این تیم برابر استقلال حضور نداشت.

در صحنه ای ابروی فرشاد احمدزاده بازیکن فولاد، پس از برخورد با بازیکن استقلال دچار پارگی شد که اعتراض کادر فنی فولاد را به همراه داشت.

غبیشاوی، مربی فولاد در دقیقه 39 به خاطر اعتراض به داوری کارت زرد گرفت. همچنین سعید عزیزیان، مربی استقلال در دقیقه 65 به خاطر اعتراض به داوری کارت زرد گرفت.

در دقیقه 85 مسابقه پس از درگیری بازیکنان 2 تیم، نیمکت نشینان هم وارد میدان شدند که حسین کعبی، مربی فولاد با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

حنیف عمران، مربی استقلال و جواد نکونام سرمربی فولاد برای آرام کردن فضا وارد زمین شدند و بازی برای دقایقی از جریان افتاد.

سیداحمد موسوی و محمد نادری 2 بازیکن استقلال و مجتبی نجاریان بازیکن فولاد به دلیل ابتلا به کرونا در این ملاقات حضور نداشتند.

در دقیقه 88 محمد دانشگر، مدافع استقلال پس از دفع توپ به تابلوهای تبلیغاتی برخورد کرد و مصدوم شد.

بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد خوزستان پس از کسب پیروزی مقابل استقلال جشن شادی به راه انداختند.

بعضی از طرفداران فولادی که در بیرون استادیوم حضور داشتند پس از آگاه شدن از پیروزی تیمشان خوشحالی کردند.

تیم فولاد خوزستان با برد در این ملاقات چهار امتیازی شد و در مکان چهارم جدول رده بندی نهاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1288

به "خبرنگاران حاشیه های بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حاشیه های بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید