حمایت از نوآوری های فناورانه در حوزه ارزیابی کیت های تشخیص طبی

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، با توجه به نقش کلیدی آزمایش ها و آزمایشگاه ها در ارتقای سلامت کشور، ارزیابی و شناخت میزان کیفیت و کارآمدی ملزومات و تجهیزات این حوزه از اهمیتی راهبردی برخوردار است. آزمایشگاه ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی بخش خصوصی و دولتی می توانند در این حوزه قشی کلیدی ایفا کنند و به یاری ارتقای حوزه تشخیص و درمان بیایند.

حمایت از نوآوری های فناورانه در حوزه ارزیابی کیت های تشخیص طبی

بر همین اساس و از طریق سازمان غذا و دارو با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری شرکت های دانش بنیان و فناور، خدمات و تجهیزات فناورانه در حوزه کیت های تشخیص طبی حمایت می شود و توسعه می یابد.

این سازمان فراخوان جذب همکاری آزمایشگاه های مجاز خصوصی و همکار و تمامی آزمایشگاه های توانمند مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در این دامنه را اعلام کرده است.

متقاضیان می توانند در سامانه شبکه کشوری آزمایشگاهی سازمان غذا و دارو ثبت نام کرده و درخواست خود را ارسال کنند. گفتنی است درخواست های دریافتی با قید فوریت برای بررسی های لازم به اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی این سازمان ارسال می شود و در اسرع وقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2118

به "حمایت از نوآوری های فناورانه در حوزه ارزیابی کیت های تشخیص طبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از نوآوری های فناورانه در حوزه ارزیابی کیت های تشخیص طبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید