جزئیات برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، حسین بابویی در رابطه با برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، اظهار کرد: سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که مسابقات مشترک وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان است، بهمن و اسفند سال 1400 به میزبانی سه استان کشور و در 6 مکان ورزشی در سراسر کشور برگزار می گردد.

جزئیات برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش دانش آموزی در نظر دارد مسابقات رشته های ورزشی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور را در دو مرحله برگزار کند.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی با بیان اینکه مرحله اول مسابقات در دهه فجر 1400 با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ملی با عنوان المپیاد استعدادهای برتر در شش رشته ورزشی تکواندو، جودو، ووشو، دوومیدانی، شنا و شطرنج برگزار می گردد، خاطرنشان کرد: مرحله دوم مسابقات نیز که برگزاری آن صرفاً بر عهده فدراسیون ورزش دانش آموزی است در تابستان 1401 در سایر رشته های ورزشی مدنظر قرار می گیرد.

بابویی اضافه نمود: سایر رشته های ورزشی سال 1401-1400 که مرحله کشوری آن تابستان 1401 برگزار می گردد، طی بخشنامه جداگانه ای متعاقباً اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1811

به "جزئیات برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید