توضیحات مدیرکل دارو درباره توزیع ماسک و ژل ضد عفونی در داروخانه ها

به گزارش مینی نت، مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به مراجعه پرتعداد مردم برای تهیه ماست و ژل های ضدعفونی کننده گفت: ژل و ماسک به اندازه کافی در داروخانه ها توزیع شده است و هیچ کمبودی وجود ندارد.

توضیحات مدیرکل دارو درباره توزیع ماسک و ژل ضد عفونی در داروخانه ها

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا غلامحسین مهرعلیان با اعلام این خبر اضافه نمود: در روزهای اخیر شاهد مراجعه پر تعداد مردم برای تهیه ماسک، ژل ضدعفونی نماینده دست و سطوح، الکل، پد الکلی و مکمل های دارویی به داروخانه ها هستیم که البته متاسفانه در مواردی شاهد اعتراض به همکاران نیز بوده ایم.

وی گفت: در سرکشی به تعداد زیادی از داروخانه های شهر تهران و شهرستان ها خوشبختانه، همکاران ما با رعایت اخلاق حرفه ای اقلام مورد احتیاج مردم (ماسک، ژل ضدعفونی نماینده دست و...) را به نرخ متعارف عرضه می کردند.

مهرعلیان با اشاره به هماهنگی های اجرا شده با تامین نمایندگان، اظهار کرد: از ابتدای هفته آینده نیز توزیع مناسبی از این اقلام صورت خواهد گرفت و نگرانی برای تامین وجود ندارد.

وی اعلام کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف و گرانفروشی، موارد را به وسیله سامانه 190 یا اپلیکیشن تیتک اطلاع رسانی نمایند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی گردد.

شمار قربانیان ویروس کرونا در کشور چین از ابتدای شیوع آن به 2233 نفر رسیده و بیش از 75 هزار نفر مبتلا داشته است. در ایران مسئولان وزارت بهداشت ابتلای دو بیمار مبتلا به ویروس کرونا را در روز چهارشنبه (30 بهمن) تایید کردند.

بر اساس اعلام سعید نمکی، وزیر بهداشت، در شامگاه پنجشنبه (اول اسفند)، تعداد موارد قطعی ابتلا به این ویروس در ایران 5 نفر است که شامل دو فوتی، دو بیمار بستری در قم و یک بیمار (پزشک) در اراک است که البته پزشک بیمار از قم به اراک رفته است.

وزیر بهداشت همچنین از تعداد 24 مورد مشکوک به کرونا در بیمارستان ها اطلاع داد که به گفته او، پس از معین شدن نتیجه آزمایش آن ها در خصوص شرایط این افراد اطلاع رسانی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 734

به "توضیحات مدیرکل دارو درباره توزیع ماسک و ژل ضد عفونی در داروخانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مدیرکل دارو درباره توزیع ماسک و ژل ضد عفونی در داروخانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید