تور دبی ارزان: کوشش شبه نظامیان امارات برای پیشروی در شبوه یمن ناکام ماند

به گزارش مینی نت، شبه نظامیان تحت امر امارات روز گذشته در استان شبوه یمن عملیاتی را برای اشغال بخش هایی از شهرستان های این استان شروع کردند که با مقاومت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن مجبور به عقب نشینی شدند.

تور دبی ارزان: کوشش شبه نظامیان امارات برای پیشروی در شبوه یمن ناکام ماند

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع محلی در استان شبوه یمن گفتند که کوشش های نیروهای وابسته به امارات عربی متحده برای پیشروی در این استان شکست خورده است.

این منابع امروز سه شنبه به صنعاء نیوز گفتند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن (دولت صنعاء) پیشروی نیروهای گردان های العمالقه تحت امر طارق صالح و نیروهای دولت مستعفی یمن به ریاست منصور هادی را ناکام گذاشته اند.

به گفته این منابع، نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی یمن، نیروهای متحد ائتلاف سعودی را مجبور نموده اند که بدون دستاوردی، عقب نشینی نمایند.

سه روز پیش نیروهای وابسته به امارات که پیشتر در جبهه ساحل غربی یمن (الحدیده) مستقر بودند بعد از استقرار در استان شبوه (جنوب مأرب)، در بعضی از منطقه ها که بر اساس توافق بین دولت نجات ملی و قبایل شبوه، تحت کنترل این قبایل بود، پیشروی کردند که دو روز بعد با عملیات نیروهای این دولت بازپس گرفته شد.

نیروهای العمالقه بعد از آن به استان شبوه، جنوب استان مأرب اعزام شدند که شهر مأرب با خطر سقوط نهاده شد. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیات هایی که در یک سال گذشته داشتند، خود را به چند کیلومتری مرکز استان نفت خیز مأرب رسانده اند. ائتلاف سعودی و اماراتی قصد دارند به هر نحوی که شده مانع از سقوط این شهر شوند.

انتهای پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1938

به "تور دبی ارزان: کوشش شبه نظامیان امارات برای پیشروی در شبوه یمن ناکام ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: کوشش شبه نظامیان امارات برای پیشروی در شبوه یمن ناکام ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید