تقویت استانداردسازی جذب توریست در هتل های ایران ، تأکید بر توسعه صادرات گیاهان دارویی مازندران

به گزارش مینی نت، موسس انجمن فرهنگی ایران و کانادا با تاکید بر توسعه صادرات گیاهان دارویی در استان برای استفاده کشورهای اروپایی، گفت: استانداردسازی جذب توریست در هتل های ایرانی باید تقویت گردد.

تقویت استانداردسازی جذب توریست در هتل های ایران ، تأکید بر توسعه صادرات گیاهان دارویی مازندران

به گزارش خبرنگاران از ساری، حسین لطفی صبح امروز در نشست هیئت مالی و سرمایه گذاری یونان، فرانسه و کانادا در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه 10 سال پیش پیش نوروز را در کانادا به ثبت رساندیم، گفت: مازندران در حوزه توریست بسیار اثرگذار بوده و باید در این زمینه بیشتر کوشش گردد.

وی اضافه کرد: 30 میلیون نفر در کشور 11 میلیونی یونان سالانه گردشگر وارد این کشور می گردد و اقتصاد کشور یونان توسط توریست توسعه یافته است.

موسس انجمن فرهنگی ایران و کانادا با اشاره به اینکه زمینه همکاری ایران و کانادا در حوزه مالی باید بیشتر گردد، توضیح داد: با توسعه طب گیاهی و سنتی می توانیم مواد آرایشی و بهداشتی مورد احتیاج کشور را به وسیله گیاهان استان ایجاد کنیم.

لطفی با بیان اینکه یونانیان غذاهای مازندران را بسیار دوست دارند، اضافه کرد: امیدواریم غذاهای متنوع مردم استان را با ایجاد احداث رستوران یونانی، غذاهای یونانی و مازندرانی را برای توریست های یونانی سرو و زمینه جذب گردشگر را در مازندران فراهم کنیم.

وی با اعلام اینکه مکان های تفریحی مناسب برای گردشگران کشورهای اروپایی برای افزایش جذب توریست باید در مازندران ایجاد گردد، گفت: با وجود هتل های متعدد باید مدرگ اتحادیه اروپا برای کارکنان هتل ها به آنان ارائه گردد.

موسس انجمن مالی و فرهنگی ایران و کانادا با بیان اینکه استانداردسازی جذب توریست در هتل های ایران باید تقویت گردد، اضافه کرد: مازندران اگر توانایی فراوری داروهای گیاهی را داشته باشد، توریست های بسیاری از کشورهای اروپایی آمادگی خرید این محصولات را دارند.

لطفی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی مشترک ایران و یونان نداریم، گفت: بسیاری از تاریخ و تمدن ایران و یونان دارای تشابهاتی بوده و مردم یونان عاشق جاذبه های گردشگری و تاریخی ایران هستند و باید از این فرصت استفاده بهینه در جهت جلب گردشگر گردد.

وی با اعلام اینکه مازندران ظرفیت جلب و جذب توریست هایی تا سقف 200 میلیون نفر را در سال دارد، اضافه کرد: بیش از 8 میلیون ایرانی سالانه برای بازدید از جاذبه های گردشگری کانادا به این کشور سفر می نمایند و با توسعه مراودات می توانیم گردشگران کانادایی را به ایران و مازندران جذب کنیم.

موسس انجمن مالی و فرهنگی ایران و کانادا با بیان اینکه توسعه داروهای گیاهی در مازندران می تواند سبب توسعه گردشگری سلامت این استان با کشورهای اروپایی گردد، گفت: با توسعه این حوزه می توانیم از آب های معدنی ایران شمال برای جذب توریست استفاده نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 418

به "تقویت استانداردسازی جذب توریست در هتل های ایران ، تأکید بر توسعه صادرات گیاهان دارویی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت استانداردسازی جذب توریست در هتل های ایران ، تأکید بر توسعه صادرات گیاهان دارویی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید