تسهیل ورود گردشگران اسپانیایی به یزد، سایت گردشگری یزد به زبان اسپانیایی ترجمه می گردد

به گزارش مینی نت، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: هسته اسپانیا برای تسهیل ورود گردشگران اسپانیایی به یزد فعال خواهد شد.

تسهیل ورود گردشگران اسپانیایی به یزد، سایت گردشگری یزد به زبان اسپانیایی ترجمه می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دریافت ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به ملاقات رئیس انجمن آژانس های مسافرتی اسپانیا از غرفه یزد در نمایشگاه تهران، گفت: مدیران آژانس های اسپانیایی در این ملاقات توافق کردند که در سفر بعدی خود بازدیدی از استان یزد داشته باشند و این استان را در برنامه تور های خود قرار داده و تقویت نمایند.

او با بیان اینکه فعالیت هسته اسپانیا مجدد برای تسهیل ورود گردشگران اسپانیایی شروع می گردد، اضافه نمود: وب سایت گردشگری یزد به زبان اسپانیایی ترجمه و بسته های سفر نیز به زبان اسپانیایی آماده خواهد شد.

فاطمی گفت: در این ملاقات در مورد گردشگری ایران و بهبود شرایط گردشگری بحث و گفتگو شد و همچنین این اطمینان خاطر را به آنها دادیم که هیچ گونه مسئله ای برای تور ها اسپانیایی در ایران و به خصوص یزد پیش نخواهد آمد.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می گردد .

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 677

به "تسهیل ورود گردشگران اسپانیایی به یزد، سایت گردشگری یزد به زبان اسپانیایی ترجمه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل ورود گردشگران اسپانیایی به یزد، سایت گردشگری یزد به زبان اسپانیایی ترجمه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید