بوستان ترنج زندگی در محله ارامنه افتتاح می گردد

به گزارش مینی نت، نشست هم اندیشی شهردار منطقه8 با اعضای شورایاری محله زرکش برگزار گردید.

بوستان ترنج زندگی در محله ارامنه افتتاح می گردد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 8، مهناز استقامتی شهردار این منطقه گفت: هماهنگی، همدلی و همکاری شورایاران منطقه، در اجرای پروژه های کوچک مقیاس مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است، ما در کنار هم برای تحقق شعار تهران شهری برای همه کوشش می کنیم تا با اجرای پروژه های محله محور، مسائل موجود در منطقه را از پایین ترین سطوح اصلاح کنیم.

شهردار منطقه 8 با بیان اینکه کارگروه های تخصصی در شورایاری ها از ارکان اصلی هستند، افزود: شورایاران زبان گویای شهروندان در محلات هستند، تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور مشارکت شورایاران در شناسایی و برطرف مسائل محلات، اقدامی مطلوب است که می تواند بستر توسعه همه جانبه محله ها را فراهم کند.

استقامتی با اشاره به ارتقای سرانه های فضای سبز، برطرف گره های ترافیکی و بهسازی معابر به عنوان فعالیت های مدیریت شهری در محله زرکش، گفت: محله زرکش از نظر فضای سبز، از محلات کم برخوردار منطقه8 بود به همین سبب با تملک زمینی در محله زرکش، احداث بوستان ترنج زندگی را شروع شد که به زودی افتتاح خواهد شد .

او با تاکید بر اینکه سعی نموده ایم با راه اندازی بوستان ترنج زندگی در محله زرکش، سرانه فضای سبز و کیفیت زندگی را افزایش دهیم، ادامه داد: بوستان ترنج زندگی را به سبک باغ های ایرانی طراحی کردیم و همچنین با در نظر دریافت راستا ویژه نابینایان و سرویس های بهداشتی ویژه معلولان ، این بوستان را مناسب سازی کردیم.

شهردار منطقه8 گفت: 70 درصد از بوستان ترنج زندگی را فضای سبز تشکیل می هد. این بوستان،3000 مترمربع مساحت دارد و در آن علاوه بر محوطه سازی، آبنمای 90 متری، زمین بازی برای بچه ها، زمین ورزش برای بزرگسالان، سرویس بهداشتی 6 چشمه و آلاچیق برای پاتوق های محلی در نظر گرفته شده است.

سعید اورعی عضو اصلی شورایاری محله زرکش نیز با ابراز خرسندی از اجرای پروژه هایی چون بوستان ترنج زندگی گفت: احداث بوستان ترنج زندگی، اتفاق بسیار خوبی برای هم محله ای های ما است چرا که سرانه فضای سبز را افزایش داده است وهر اندازه بتوان در محله های کم برخوردار فضاهای این چنینی ایجاد کرد، موجب استقبال شهروندان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1366

به "بوستان ترنج زندگی در محله ارامنه افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستان ترنج زندگی در محله ارامنه افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید