برترین پیتزا فروشی های تهران

به گزارش مینی نت، اگر قصد نوش جان کردن پیتزایی جانانه در تهران را دارید، باید بدانید که انتخاب های مختلفی پیش رویتان است. فرقی نمی کند که در شرق مرکز هستید یا غرب یا شمال و جنوب؛ در هر صورت، انتخاب های ناب و درجه یکی برایتان وجود دارد. با برترین پیتزا فروشی ها که آشنا باشید، انواع پیتزا و برگرهای خوشمزه ای را امتحان خواهید کرد که طعمشان فراموش نشدنی است. این شما و این برترین پیتزا فروشی های تهران.

برترین پیتزا فروشی های تهران

معرفی پیتزافروشی های تهران

تهران است و رستوران ها و پیتزافروشی های بی شمار و معروفش. یکی از جذابیت های مرکز در گشت وگذار، همین امکان انتخاب از میان مراکز غذای متنوع و معروفش است. برای انتخاب برترین پیتزاهای شهر در نقاط مختلف دست تان باز است.

از آنجایی که پیتزا از محبوب ترین غذاها برای نسل های مختلف در هر سن وسالی است، رشد و رونق پیتزافروشی ها در هر نقطه از تهران هم زیاد است. با معروف ترین ها هم که آشنا شوید، برای خرید و امتحا ن کردن غذاهای مختلف تصمیم های بهتری می گیرید.

1. پیتزا سیب360

رستوران ها و پیتزافروشی های زنجیره ای همواره جایی درمیان برترین ها برای خود پیدا می نمایند. وجود تعداد زیادی شعبه در سطح شهر نشان از کیفیت و مدیریت یکپارچه برند دارد. پیتزا سیب360 هم دارای فروشگاه هایی در نقاط مختلف شهر است.

علاوه بر اینکه با خرید از این پیتزافروشی می توانید برترین پیتزا آمریکایی در تهران را نوش جان کنید، امکان خرید انواع غذاهای دیگر مانند برگرها، پیش غذاها و ساندویچ ها هم از شعبات مختلف پیتزا سیب 360 در تهران وجود دارد.

2. پیتزا پرپروک

پرپروک هم می تواند لقب بزرگترین پیتزا فروشی تهران را نصیب خود کند؛ البته منظور به وسعت مکانی اش نیست. این پیتزافروشی دارای شعبه های مختلف است و از این نظر می تواند نامزد بزرگ ترین پیتزافروشی شهر گردد. شعبه هایی از این برند در شهرهای دیگر هم مشغول به فعالیت هستند.

پیتزاهای پرپروک بسیار متنوع اند؛ هم از نظر طعم و مزه و هم از نظر شکل و ظاهر. پیتزای گوشت و قارچ دوست دارید یا پپرونی؟ در منوی این پیتزافروشی با نام های کمتر آشنایی مانند آروستو و کارزانا هم روبه رو می شوید.

3. پیتزا میخوش

میخوش هم در شمار پیتزافروشی هایی است که در نقاط مختلف شهر شعباتی دارد. اگر برترین پیتزا در غرب تهران را می خواهید، سرزدن به شعبه بلوار فردوس پیتزا میخوش فکر خوبی است. پیتزاهای این برند هم متنوع اند و البته از نظر سِرو و مدلی که به نان و ساختار پیتزا می دهند، تابع همان مدل های سنتی و محبوب ایرانی ها هستند.

با مراجعه به میخوش می توانید انواع ساندویچ ها، خوراک های دیگر مانند بیف استراگانف و شنیسل هم سفارش بدهید. کیفیت غذاهای میخوش بالا است و طرف داران زیادی هم دارد.

4. پیتزا نایت

نایت هم از برندهای محبوب پیتزا برای تهرانی ها است. برای خرید برترین پیتزا در شمال تهران می توانید به سراغ شعبه های پیتزا نایت در فرمانیه، سعادت آباد و پاسداران بروید. برای سفارش انواع پیتزای آمریکایی، ایتالیایی و سالادها و پیش غذاهای باکیفیت باید نام نایت را هم به خاطرتان بسپارید.

این روزها که قیمت ها بسیار بیشتر از گذشته است، گزینه ای در منوی پیتزا نایت وجود دارد که عنوانش پیتزای اکونومی یا مالی است. هرچند که قیمت این بخش از منو هم ارزان و ارزان نیست اما برای کسانی که می خواهند خرید تک نفره داشته باشند یا در پی قیمت های پایین تری هستند، گزینه ای قابل آنالیز است.

5. پیتزا چمن

شاید پیتزا چمن در شمار بزرگ ترین پیتزافروشی ها با شعبه های فراوان قرار نگیرد اما از آن مکان های اصیل و قدیمی است که کیفیت را در طول سالیان دراز حفظ نموده است. این پیتزافروشی فضای اندک و محدودی دارد اما برخی از روزها برای خرید از آن باید در صفی طولانی بایستید.

برای بسیاری از مرکز نشینان، پیتزا چمن هم کیفیت خوبی دارد و هم خاطره انگیز است. کسانی که از آن خاطره ای ندارند یا مسافر تهران هستند هم با میل کردن پیتزاهایش خاطرات خوشی برای خود رقم می زنند.

6. پیتزا شیلا

شیلا هم از برندهای باسابقه و محبوب در مرکز است. این پیتزافروشی شعبه های مختلفی در تهران دارد و از هرکجای شهر می توانید از یکی از شعبه هایش درخواست پیتزایی خوشمزه و باکیفیت کنید.

پیتزاهای شیلا تنوع زیادی دارند و کیفیت نانشان بسیار عالی است. مواد و مخلفاتی که بنا به نوع هر پیتزا روی نان قرار می گیرد هم باکیفیت و خوشمزه اند. برای سفارش برترین پیتزا در شرق تهران می توانید با شعبه پررونق تهران پارس تماس بگیرید. در مرکز، شمال، جنوب و غرب هم شعبه های مختلفی از این برند مشغول به فعالیت هستند.

7. پیتزا باگت

باگت چندین شعبه در نواحی مختلف مرکز از جمله پاسداران و اندرزگو دارد. منوی این پیتزافروشی هم بسیار متنوع است و در کنار انواع پیتزای ایتالیایی و آمریکایی می توانید ساندویچ ها و پیش غذاهای دیگر هم سفارش بدهید.

اگر طرف دار پیتزاهای ایتالیایی با آن خمیر ظریف و نازک هستید، باگت برترین انتخاب برایتان خواهد بود. سوخاری ها و ساندویچ های گرم و سرد باگت هم کیفیت زیادی دارند.

8. پیتزا سه فر

برترین کیک پیتزا تهران را در پیتزا سه فر میل کنید. پیتزاهای کیکی قطر زیادی دارند و شکلشان شبیه کیک است. در واقع با چند لایه روبه رو هستید و یک برش از آن می تواند حسابی سیرتان کند.

به پیتزاهای کیکی پیتزاهای شیکاگویی می گویند و کیفیتشان در سه فر بسیار بالا است. در منوی این رستوران، گزینه های متنوع و متعدد دیگری از جمله پیتزای هالوپینو، پیتزای گوشت و قارچ خامه ای و... هم وجود دارد.

9. پیتزا باروژ

باروژ هم از برندهای زنجیره ای با شعبه هایی در نقاط مختلف تهران است. تقریبا هر طعمی از پیتزا در منوی رستوران های باروژ هست؛ پیتزای میگویی، استیک و سیر، چیکن، سبزیجات و... . استفاده از مواد باکیفیت باروژ، فضای باز و دوست داشتنی رستوران های این برند و پرسنل باتجربه و خوش برخورد از امتیازهای این پیتزافروشی هستند. اگر دلتان بخواهد می توانید با سفارش آنلاین پیتزاهای باروژ در منزل یا هر جای دیگری هم پیتزای دوست داشتنی تان را میل کنید.

10. پیتزا استریت آرت

سام استریت یا استریت آرت پیتزافروشی معروفی است که طعم پیتزاهای ایتالیایی را به وطن آورده است. این برند مدعی است که خمیر و پنیرهایش را مستقیم از سرزمین پیتزا یعنی ایتالیا وارد کشور می نماید. برای امتحان کردن پیتزاهای ایتالیایی متنوع می توانید به سراغ این پیتزافروشی بروید.

نام ها و گزینه های موجود در منوی پیتزا استریت آرت کمی نامتعارف و ناآشنا هستند. برای سفارش دادن باید به مواد و مخلفات هریک دقت کنید و اگر هم سر درنیاوردید، از پرسنل پیتزافروشی یاری بگیرید.

در آخر

برترین پیتزافروشی های تهران را که بشناسید، برای شکم گردی راحت تر تصمیم می گیرید. دنیای پیتزاها بسیار متنوع است و بیشتر مدل ها و طعم هایشان محبوب سلیقه های مختلف و متنوع اند. فرقی نمی نماید که از شیفتگان پیتزاهای آمریکایی هستید یا این غذا را فقط به سبک و سیاق ایتالیایی ها می پسندید. شاید هم نمونه وطنی شده و پرمخلفات آن را از همه بیشتر دوست دارید. در هر حال، تهران برایتان منویی پروپیمان از برندهای مختلف و باکیفیت دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 فروردین 1402 بروزرسانی: 6 فروردین 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2183

به "برترین پیتزا فروشی های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پیتزا فروشی های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید