ببینید؛ بازی اقتباسی رایگان Kaiju No. 8 برای کامپیوتر و موبایل معرفی گردید

به گزارش مینی نت، شرکت آکاتسوکی گیمز (Akatsuki Games) با همکاری Toho و Production I.G از بازی Kaiju No. 8: The Game را برای رایانه های شخصی و موبایل رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازی اقتباسی رایگان Kaiju No. 8 برای کامپیوتر و موبایل معرفی گردید

لازم به ذکر است که Kaiju No. 8 یک مجموعه مانگا است که از جولای 2020 در +Shonen Jump منتشر شده است. یک انیمه نیز با اقتباس از این مانگا در آوریل 2024 آغاز شده است که هواداران خاص خود را پیدا نموده است. در توضیحات این انیمه آمده است:

افسران نیروی دفاعی لباس های خاصی می پوشند که از بقایای کایجو ساخته شده است که به آن ها قدرت، سرعت و دوام بیشتری می دهد. این لباس ها دارای نوعی توان خروجی هستند که به صورت درصد اندازه گیری می گردد که از فردی به فرد دیگر بسته به توانایی آن ها فرق دارد. این لباس ها بعلاوه بر اندازه قوی بودن سلاح های یک افسر نیز تاثیر می گذارند.

تریلر منتشر شده از بازی چیز خاصی را از منظر گیم پلی نشان نمی دهد اما در آن شاهد موجودی در حد و اندازه گودزیلا هستیم که در حال نابودی شهر است و نیروهای دفاعی از راه می رسند و با آن درگیر می شوند.

بازی Kaiju No. 8: The Game به صورت رایگان و با خریدهای درون برنامه ای برای رایانه های شخصی، اندروید و iOS در تاریخی نامشخص در دسترس قرار خواهد گرفت. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 خرداد 1403 بروزرسانی: 31 خرداد 1403 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2270

به "ببینید؛ بازی اقتباسی رایگان Kaiju No. 8 برای کامپیوتر و موبایل معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی اقتباسی رایگان Kaiju No. 8 برای کامپیوتر و موبایل معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید