باشگاهی که دست از سر مسی برنمی دارد

به گزارش مینی نت، هرچه فصل جاری فوتبال اروپا به خاتمه خود نزدیک تر می گردد، برآورد ها درباره آینده لیونل مسی هم افزایش می یابد. قرارداد او تا خاتمه فصل جاری اعتبار دارد و هنوز هیچ خبری از تمدید آن نیست. با توجه به اینکه مسی تابستان سال گذشته قصد داشت از بارسلونا جدا گردد و رئیس وقت باشگاه مانع شد احتمال جدایی این بازیکن در خاتمه فصل جاری وجود دارد و به نظر می رسد تنها اتفاقی که ممکن است منجر به ماندن او در نوکمپ گردد، روی کار آمدن رئیسی جدید است که بتواند به خواسته های ستاره آرژانتینی جامه عمل بپوشاند. به هر حال مسی هنوز برای آینده اش تصمیم گیری نکرده و همین موضوع باعث برآورد های فراوانی درباره مقصد احتمالی او شده است.

باشگاهی که دست از سر مسی برنمی دارد

با حقوق نجومی که مسی از بارسلونا می گیرد کمتر تیمی است که بتواند او را به خدمت بگیرد و به همین دلیل مقاصد احتمالی این ستاره به دو سه تیم اروپایی محدود می گردد که پاری سن ژرمن فرانسه یکی از آنهاست. رفتن به پاری سن ژرمن، مسی را به هم تیمی سابقش نیمار محلق می نماید و با حضور کیلیان امباپه خط حمله مرگباری را برای تیم فرانسوی خواهد ساخت. با اینکه هنوز چیزی قطعی نیست، اما نشریه فرانس فوتبال به استقبال مسی در پاریس رفته و روی جلد خود تصویری مونتاژ شده از او با پیراهن قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه منتشر نموده است. این نشریه در گزارشی اختصاصی به آنالیز احتمال جذب مسی توسط مالکان قطری PSG پرداخته است.

فرانس فوتبال در بخشی از گزارش خود به یکی از اولین مصاحبه های کریستیانو رونالدو پس از پیوستن به یوونتوس اشاره نموده که در آن گفته بود به این دلیل رئال مادرید را ترک کرد و به بانوی پیر پیوست که خودش را به چالش بکشد. کریس همچنین به لیونل مسی توصیه کرد که چنین کاری انجام دهد.

این نشریه فرانسوی در بخشی دیگر به واقعیات تاریخی درباره جابجایی بازیکنان در تاریخ فوتبال اشاره نموده و نوشته است که فلوریان آلبرت از تیم فرنس واروش مجارستان تنها بازیکنی بوده پس از کسب توپ طلا حاضر نشد تغییر تیم بدهد. مسی می تواند به دومین بازیکن تبدیل گردد اما در حال حاضر از شواهد و قراین اینگونه برداشت می گردد که او خیلی مصمم به کسب چنین رکوردی نیست. این موضوع هم دو دلیل دارد.

دلیل اول مسائل مالی عظیم باشگاه است که بعد از شیوع کرونا گریبان این باشگاه را گرفته است. پس از انتشار جزئیات قرارداد مسی با بارسلونا که تعیین شد او برای 4 سال 555 میلیون یورو حقوق می گیرد، قطعاً روی ارقام قرارداد بعدی او با این تیم تمرکز و حساسیت بیشتری وجود خواهد داشت. دلیل بعدی هم شرایط تیم در زمینه ورزشی است که گویا باعث شده مسی تردید هایی درباره شانس تیمش برای تکرار قهرمانی هایش در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1438

به "باشگاهی که دست از سر مسی برنمی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاهی که دست از سر مسی برنمی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید