میلان در اندیشه جذب ایسکو

به گزارش مینی نت، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید مورد توجه باشگاه میلان واقع شده است.

میلان در اندیشه جذب ایسکو

به گزارش خبرنگاران، طبق ادعای روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت؛ باشگاه میلان نسبت به خدمت گرفتن ایسکو از رئال مادرید علاقه مند است؛ این در حالی است که انتظار می رود رئال برای فروش او رقمی در حدود 20 میلیون یورو بخواهد، بازیکنی که تنها یک فصل دیگر با این باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد.

ایسکوی 29 ساله که اخیراً از سوی لوئیس انریکه به اردوی تیم ملی اسپانیا جهت شرکت در مسابقات فوتبال یورو 2020 دعوت نشد، فصل اخیر در 29 بازی که برای کهکشانی ها به میدان رفت، تنها دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخت.

باشگاه میلان که رابطه خوبی با رئال مادرید دارد و به واسطه حضور کارلو آنچلوتی سرمربی پیشین خود روی نیمکت مربیگری کهکشانی ها، نسبت به خدمت گرفتن این هافبک اسپانیایی در این تابستان خوشبین است.

گفته می گردد پائولو مالدینی مدیر فنی تیم میلان و ریکی ماسارا مدیر ورزشی روسونری سبک بازی ایسکو را می پسندند و امیدوار هستند بتوانند این هافبک خلاق را برای پیوستن به جمع شاگردان استفانو پیولی متقاعد نمایند.

میلان بعلاوه در آستانه قرض گرفتن براهیم دیاس برای یک فصل دیگر از رئال مادرید با بند خرید 22 میلیون یورویی است. در قرارداد طرفین همچنان بند بازخرید 27 میلیون یورویی برای رئال وجود خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1672

به "میلان در اندیشه جذب ایسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان در اندیشه جذب ایسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید