اکبری: نتایج آزمایش های من همدیگر را نقض می نمایند، علائمی از کرونا ندارم

به گزارش مینی نت، مربی تیم ملی والیبال گفت: علائمی از کرونا ندارم ولی بنا بر احتیاط ترجیح دادم، مدتی از تیم ملی دور باشم.

اکبری: نتایج آزمایش های من همدیگر را نقض می نمایند، علائمی از کرونا ندارم

پیمان اکبری، مربی تیم ملی والیبال ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص ابتلایش به ویروس کرونا گفت: من پیش از این، زمانی که سرمربی تیم شهرداری ارومیه بودم یک بار به کرونا مبتلا و خیلی هم اذیت شدم. الان هم در خصوص اینکه به کرونا مبتلا هستم یا نه شک و تردید دارم.

مربی تیم ملی والیبال ادامه داد: من روز 11 فروردین، تست کرونا دادم که نتیجه آن منفی بود. صبح روز چهاردهم فروردین، نتیجه من مثبت و عصر همان روز، نتیجه تست من منفی بود. علائمی از کرونا ندارم ولی ترجیح دادم، مدتی از تیم ملی دور باشم. با سرپرست و پزشک تیم ملی نیز صحبت کردم تا کاملا جنبه های احتیاطی با دور بودن من از تیم ملی رعایت گردد. در حال حاضر، نتایج آزمایش های من همدیگر را نقض می نمایند.

اکبری در خصوص بازگشت به باشگاه پیکان و قبول راهنمایی این تیم گفت: دوستان و مسئولان باشگاه پیکان از من خواستند که به این تیم برگردم. تیم پیکان در دو سال گذشته، شرایط بسیار سختی داشته و من در واقع تیم دهم فصل قبل را تحویل می گیرم. تصمیم ما این است که دوباره پیکان را احیا کنیم و برای اینکار برنامه داریم. امیدوارم شرایط برای پیکان مثل سال های گذشته که همیشه مدعی قهرمانی بود، رقم بخورد ولی مطرح شدن بحث قهرمانی برای این تیم بسیار زود و سخت است.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال در خصوص تجربه حضورش در تیم شهرداری ارومیه توضیح داد: مردم و مسئولان تیم شهرداری ارومیه، بسیار عالی و علاقه مند به ورزش و به ویژه والیبال هستند. من تیم هفتم جدول را تحویل گرفتم و خوشبختانه فرایند رو به رشدی را در پیش گرفتیم و به رتبه سوم جدول رسیدیم. کرونا فرایند تیم ما را متوقف کرد ولی با این حال در فصل گذشته امتیازات خوبی به دست آوردیم.

اکبری گفت: وعده ما به مسئولان حضور تیم شهرداری در فینال بود که خوشبختانه به هدف خود رسیدیم. قهرمانی و موفقیت در فینال اما بحثی جداگانه است که هر کدام از تیم ها شانسی برابر برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

اکبری در خاتمه اضافه کرد: من خاطرات بسیار خوبی از ارومیه و مردم آن دارم و از صمیم قلب برای تیم شهرداری آرزوی موفقیت می کنم. دوست دارم مردم ارومیه بدانند که تمام کوشش خود را برای موفقیت تیم شهرداری انجام دادم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1527

به "اکبری: نتایج آزمایش های من همدیگر را نقض می نمایند، علائمی از کرونا ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: نتایج آزمایش های من همدیگر را نقض می نمایند، علائمی از کرونا ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید