اپل روتر مش وای فای لینک سیس Velop Wi، Fi 6 را روی فروشگاه آنلاین خود عرضه کرد

به گزارش مینی نت، اخیرا شرکت اپل مجموعه ای از محصولات و اکسسوری ها را روی فروشگاه آنلاین خود عرضه نموده است؛ از جمله روتر مش وای فای Linksys Velop AX4200 که از HomeKit این شرکت پشتیبانی می نماید.

اپل روتر مش وای فای لینک سیس Velop Wi، Fi 6 را روی فروشگاه آنلاین خود عرضه کرد

قیمت یک روتر Velop AX4200 حدود 250 دلار، قیمت بسته دو تایی 400 دلار و قیمت بسته سه تایی این روتر وای فای 6 روی سایت اپل حدود 500 دلار است.

فناوری مش وای فای اجازه می دهد با استفاده از چندین نود، یک وای فای سراسری و یکسان از نظر کیفیت، سرعت و آنتن دهی در همه نقاط خانه راه اندازی کنید. وای فای 6 هم سریع ترین استاندارد حال حاضر شبکه های بی سیم است و تاخیر و مصرف باتری بسیار کمتری نسبت به وای فای 5 (استاندارد 802.11ac) دارد.

هفته گذشته و با به روزرسانی نرم افزاری که روی روتر AX4200 لینک سیس صورت گرفت، پشتیبانی از HomeKit به آن افزوده شد تا بتواند اپلیکیشن Home اپل روی آیفون، آیپد و مک را مدیریت نموده و گزینه هایی برای بهبود امنیت شبکه ارائه دهد.

روتر Velop AX4200 یکی از برترین روترهای مش وای فای جهان روی وای فای 6 است. یک روتر سه بانده با چندین درگاه شبکه LAN یک گیگابیت که می تواند نزدیک به 120 دستگاه را به طور همزمان پشتیبانی کند.

این روتر به فناوری Intelligent Mesh مجهز است که امکان دسترسی به وای فای گیگابیتی را در هر گوشه و کنار خانه فراهم می نماید. یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز روی آن سوار شده و به ابزار کنترل والدین برای محافظت از بچه ها مجهز شده است.

از دیگر محصولاتی که اپل روی سایت فروشگاه آنلاین خود به تازگی عرضه نموده است؛ می توان به کیس صفحه کلید/ترک پد لاجیتک برای آیپد ایرهای نسل چهارم اشاره نمود. قیمت این کیس صفحه کلید 200 دلار زده شده است ولی از ویژگی هایی مانند اتصال Smart Connector، پایه های قابل تنظیم، کلیدهای دارای نور پس زمینه و غیره برخوردار است.

منبع: شبکه چی
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1701

به "اپل روتر مش وای فای لینک سیس Velop Wi، Fi 6 را روی فروشگاه آنلاین خود عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل روتر مش وای فای لینک سیس Velop Wi، Fi 6 را روی فروشگاه آنلاین خود عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید