تور استرالیا ارزان: دردسر فروشگاه های استرالیایی: هجوم مردم برای خرید چراغ های LED گوشه ای در نزدیکی کریسمس

به گزارش مینی نت، مردم در حال مسابقه هستند تا چراغ های گوشه LED شرکت Kmart که مستقیما با گوشی تلفن همراه شما کنترل و سفارشی سازی می شوند را خریداری نمایند.

تور استرالیا ارزان: دردسر فروشگاه های استرالیایی: هجوم مردم برای خرید چراغ های LED گوشه ای در نزدیکی کریسمس

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

چراغ گوشه وای فای Mirabella Genio Wi-Fi Pixel LED Corner Light با قیمت 49 دلار، به علت تقاضای بالای برای خرید، فقط در فروشگاه های QLD و VIC و NSW به صورت محدود عرضه می شود.

چراغ LED محبوب 1.4 متری این قابلیت را دارد که کل فضای زندگی شما را روشن کند و از ویژگی تغییر رنگ قابل تنظیم برخوردار است. شما می توانید به طور مستقیم به وسیله آیفون، رنگ ها، دینامیکس، تنظیمات DIY و عملکردهای حساس به صدا را با اپلیکیشن موبایل Mirabella Genio سفارشی سازی کرد.

هر مود ویبره به گونه ای طراحی شده که برای تمام اتاق های خانه و همه موقعیت ها مناسب باشد. این چراغ های نوری به یک بلندگوی داخلی نیز مجهز هستند که می تواند به موسیقی وصل شود و بعد با موسیقی هماهنگ شود.

سطح نور حساس به صدا دارای شش حالت مختلف است و هر بار که ضرب آهنگ موسیقی در یک آهنگ تغییر پیدا می نماید؛ تغییر رنگ می دهد.

چراغ LED گوشه ای آلومینیومی Kmart دارای یک کنترلر وای فای و یک آداپتور برای سهولت و عملکرد راحت و بی دردسر است. این چراغ می تواند برترین هدیه کریسمس برای هر فرد عاشق تفریح یا موسیقی باشد؛ به شرطی که بتوانید آن را سریعا بخرید!

به طور کلی، جلوه های نوری به یک ویژگی محبوب برای خانه ها تبدیل شده است و در بسیاری از استان های استرالیا با کمبود روبرو شده و تقریبا نایاب است. بسیاری از کاربران استرالیایی در شبکه های اجتماعی گلایه کردند که چرا این چراغ های LED گوشه ای در روزهای پایانی سال قابل خریداری نیستند.

سال پیش هم یک پروژکتوری نوری سحابی Mirabella Genio Nebula و Star Projector از شرکت Kmart با قیمت 69 دلار محبوب و پرفروش شده بود. پارسال هم بسیاری از مردم شکایت می کردند که چرا این گجت ها در همه فروشگاه ها عرضه نمی شوند.

این پروژکتورهای نوری شکفت انگیز به وسیله وای فای و راه دور با یک اپلیکیشن روی گوشی موبایل کنترل و تنظیم می شدند و دارای یک برنامه زمان بندی داخلی بودند که به عنوان تایمر یا زمان روشن و خاموش استفاده می شود.

این پروژکتور نوری می توانستند با دستیار صوتی گوگل و آمازون سازگار شود و شما با دستورات صوتی، آن را راهنمایی کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1952

به "تور استرالیا ارزان: دردسر فروشگاه های استرالیایی: هجوم مردم برای خرید چراغ های LED گوشه ای در نزدیکی کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: دردسر فروشگاه های استرالیایی: هجوم مردم برای خرید چراغ های LED گوشه ای در نزدیکی کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید