اهدای جهیزیه به 14 زوج جوان اهوازی

به گزارش مینی نت، دبیر انجمن کوله بار مهربانی از اهدای 14 فقره جهیزیه به مناسبت هفته ازدواج به زوج های نیازمند اهوازی اطلاع داد.

اهدای جهیزیه به 14 زوج جوان اهوازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، معصومه سیفی آدینه سوم مرداد با بیان این که ارزش ریالی این جهیزیه ها 220 میلیون ریال است گفت: این سری جهیزیه ها شامل کالای ضروری از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و اقلام ضروری آشپزخانه است.

وی مطرح کرد: خوشبختانه سنت پسندیده اهدای جهیزیه به زوج های جوان نیازمند به همت خیرین و گروه های جهادی در شهرستان اهواز به نحو شایسته ای اجرا می گردد.

دبیر انجمن کوله بار مهربانی اعلام کرد: یکی از اقدامات موسسه کاهش درد و رنج اقشار کم درآمد جامعه و محرومیت زدایی است که در سالهای اخیر به خوبی در این زمینه فعال بوده ایم.

وی به پویش یاری های مردمی برای تامین این جهیزیه ها اشاره نمود و گفت: بنا داریم جشن ازدواج پنج زوج جوان را به صورت جداگانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

سیفی اضافه کرد: تجلیل از زوج های فعال در امر خیریه، اهداء 14 وام ازدواج 30 میلیون ریالی به همت خیرین، برپایی کارگاه آموزشی مشاوره ازدواج به صورت آنلاین از مهمترین برنامه های این موسسه در هفته ازدواج است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1091

به "اهدای جهیزیه به 14 زوج جوان اهوازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای جهیزیه به 14 زوج جوان اهوازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید