برنامه های فرهنگی شرکت دخانیات در هفته بدون دخانیات

به گزارش مینی نت، مسابقه کتابخوانی و نقاشی، اهدای خون، کوهپیمایی، همایش دوچرخه سواری و توقف خط فراوری برنامه های شرکت دخانیات در هفته بدون دخانیات است.

برنامه های فرهنگی شرکت دخانیات در هفته بدون دخانیات

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران از اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی از جمله مسابقه کتابخوانی و نقاشی، اهدای خون کارکنان شرکت، کوهپیمایی و جمع آوری فیلتر سیگار، همایش دوچرخه سواری و توقف 86 دقیقه ای خط فراوری در هفته بدون دخانیات اطلاع داد.

میثم اکبری دلیر مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران با اشاره به هفته بدون دخانیات گفت: پیشگیری و کاهش مصرف دخانیات با فرهنگ سازی و آموزش سلامت از برنامه های ماست چرا که ما خواستار سلامت مردم و کاهش مصرف دخانیات در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ما دخانیات را یک صنعت می بینیم و ناگزیریم در این صنعت فعالیت و فراوری کنیم، اضافه کرد: ما با تبلیغ و ترویج دخانیات مخالفیم اما ضرورت توجه به فراوری در داخل و اشتغال زایی را دلیل فعال بودن این صنعت می دانیم و به مناسبت هفته جهانی بدون دخانیات و در هشتاد و ششمین سال فعالیت این شرکت کلیه خطوط فراوری شرکت دخانیات به مدت 86 دقیقه متوقف خواهد شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران به برنامه های این شرکت در هفته جهانی بدون دخانیات اشاره نمود و گفت: برنامه هایی در این هفته اجرا خواهیم کرد که شامل برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی است.

اکبری دلیر، توقف خط فراوری، مسابقه کتابخوانی برای عموم، مسابقه نقاشی برای بچه ها و نوجوانان 8 تا 15 سال، اهدای خون کارکنان شرکت، کوهپیمایی و جمع آوری فیلتر سیگار، همایش دوچرخه سواری بین مردم منطقه و کارکنان شرکت در خیابان قزوین و داخل شرکت را از جمله این برنامه ها دانست.

وی با بیان اینکه همایش دوچرخه سواری بعدازظهر فردا سه شنبه برگزار می گردد، اضافه کرد: برای مسابقه کتابخوانی از کتاب ترک دخانیات، یک ضرورت تعدادی سوال طراحی شد که به برندگان این مسابقه به قید قرعه و بعلاوه به برندگان دیگر فعالیت های فرهنگی و ورزشی جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقمندان برای اطلاع بیشتر می توانند به سایت شرکت دخانیات ایران به آدرس https://www.tobacco.ir مراجعه نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 خرداد 1402 بروزرسانی: 12 خرداد 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2210

به "برنامه های فرهنگی شرکت دخانیات در هفته بدون دخانیات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های فرهنگی شرکت دخانیات در هفته بدون دخانیات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید