افشین نوروزی: جزو برترین های ایران در رنکینگ جهانی ام اما به تیم ملی دعوت نمی شوم

به گزارش مینی نت، کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز ایران با بیان این که برایم جای تعجب است که چرا به اردوهای تیم ملی دعوت نمی شوم، گفت: جزو برترین های ایران در رنکینگ جهانی ام اما به اردو دعوت نمی شوم و اکنون نفراتی به اردو دعوت شده اند که رنکینگ پایین تری نسبت به من دارند.

افشین نوروزی: جزو برترین های ایران در رنکینگ جهانی ام اما به تیم ملی دعوت نمی شوم

افشین نوروزی در گفت وگو با خبرنگاران - منطقه خوزستان، درباره وضعیت خودش پس از مصدومیت به وجود آمده نیز اظهار کرد: چندین ماهی بود که درگیر یک آسیب دیدگی جزئی از ناحیه دست چپم بودم و به همین دلیل نتوانستم در انتخابی تیم ملی شرکت کنم و حضور در مسابقات آسیایی را که اواخر شهریورماه در اندونزی برگزار می گردد، از دست دادم. بعد از فیزیوتراپی و انجام پروسه درمان، اکنون در سلامت کامل هستم و یک ماهی است که به صورت جدی به تمرین می پردازم. مدتی پیش نیز اردوی تیم تنیس روی میز پتروشیمی برای حضور در لیگ برتر در ماهشهر برگزار گردید که زیر نظر آقای کاظمی نژاد، سرمربی تیم به تمرین پرداختم و مسئله ای نداشتم. اکنون هم خود را برای حضور در لیگ برتر کشور که اواخر مهرماه شروع می گردد، آماده می کنم. همچنین رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی را پیش رو دارم و برای قرار دریافت در ترکیب تیم ملی و پوشیدن مجدد پیراهن مقدس تیم ملی در حال کوشش هستم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در حالی که از بند مصدومیت رها شده اید ولی به سه اردوی اخیر تیم ملی دعوت نشده اید؟ گفت: برای خود من هم سوال است و جای تعجب دارد. به نظرم مورد کم لطفی فدراسیون و مربی تیم ملی قرار گرفتم. توقع بیشتری از آن ها داشتم اما تصمیمی بود که خود این مسوولان دریافتد. با وجود این که مدتی پیش از حضور در انتخابی تیم ملی به دلیل مصدومیت انصراف دادم ولی هنوز در رنکینگ جهانی در بین بازیکنان ایرانی رتبه چهارم را در اختیار دارم و همچنان جزو برترین های ایران هستم اما جالب است که به اردوی تیم ملی دعوت نشدم.

این پینگ پنگ باز المپیکی اضافه نمود: طی صحبتی که با آقای میرالماسی، مدیر تیم های ملی ایران داشتم، او مطرح کرد که فکر می کردیم همچنان مصدوم هستی. من هم گفتم قطعا وقتی در هر رشته ای کاپیتان تیم ملی مصدوم می گردد، مسوولان مربوطه و فدراسیون تمام کوشش خود را می نمایند تا مصدومیت کاپیتان تیم شان برطرف گردد و پیگیر وضعیت او هستند اما فدراسیون نه تنها هیچ اهمیتی به من نداد، بلکه من خودم شخصا پیگیر برطرف مصدومیتم بودم. به هر حال مسوولان حتی اگر فکر می کردند که من همچنان مصدوم هستم می توانستند من را به اردوها دعوت نمایند تا من به صورت کتبی اعلام می کردم که به دلیل مصدومیت نمی توانم در اردوها حاضر شوم. پس از این صحبت ها آقای میرالماسی به من گفت که شخصا شما را به اردوی دوم دعوت می کنم تا هم به آمادگی گذشته برگردی و هم این که به سایر اردونشینان یاری کنی، ولی این کار هم صورت نگرفت و نمی دانم دلیل این کار چیست و قطعا باید خود فدراسیون جوابگو باشد.

وی با بیان این که شاید مربی تیم ملی تصمیم گرفته است که من را به اردو دعوت نکند، ادامه داد: به هر حال خودشان باید جوابگو باشند و اعلام نمایند علت این کار چه بوده است. اکنون نفراتی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که رنکینگ پایین تری نسبت به من دارند. برای تیم ملی در مسابقات آسیایی اندونزی آرزوی پیروزیت دارم و امیدوارم تیم ملی با آمادگی کامل در این رویداد شرکت و نتایج خوبی کسب کند. به هر حال فکر می کنم با توجه به صحبتی که با آقای میرالماسی داشتیم احتمالا او نیز نتوانسته افراد تصمیم گیرنده را متقاعد کند که افشین نوروزی باید در اردوی تیم ملی باشد. البته این موضوع برای من چیز خاصی نیست.

نوروزی در ادامه گفت: من طی سال ها فعالیتم در تنیس روی میز با مربیان زیادی کار کردم و خدا را شکر با هیچ کدام هیچ مسئله ای نداشته ام و البته شرایط مختلفی را تجربه نموده ام اما همواره هدفم یاری به تیم ملی و خدمت به کشور بوده است و از این جا به بعد نیز تمام کوششم را می کنم که به آمادگی خوبی برسم و مجددا عضو تیم ملی شوم. کوشش می کنم همچنان روی پای خودم باشم و متکی به هیچ شخصی نباشم که کاری برایم انجام دهد. این تجربه را به دست آوردم که در ورزش ایران، ورزشکار خودش باید کوشش کند و متکی به خودش و بازوانش باشد.

او همچنین در مورد تمدید قرارداد با تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام، اظهارکرد: من در چهار سال اخیر در تیم پتروشیمی بندرامام فعالیت داشتم و در این سال ها به همراه این تیم پیروز به کسب عنوان قهرمانی لیگ ایران شده ام. برای فصل جاری لیگ برتر نیز طی صحبتی که با مدیرعامل باشگاه داشتم، بر اساس رضایت دو طرفه تصمیم به تمدید قرارداد گرفتم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 331

به "افشین نوروزی: جزو برترین های ایران در رنکینگ جهانی ام اما به تیم ملی دعوت نمی شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشین نوروزی: جزو برترین های ایران در رنکینگ جهانی ام اما به تیم ملی دعوت نمی شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید