افتتاح و شروع عملیات اجرایی 139 پروژه استان گلستان در سفر دکتر مونسان

به گزارش مینی نت، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از افتتاح و شروع عملیات اجرایی 139 پروژه این اداره کل با حجم سرمایه گذاری 374میلیارد و 300میلیون تومان با حضور وزیر میراث فرهنگی اطلاع داد.

افتتاح و شروع عملیات اجرایی 139 پروژه استان گلستان در سفر دکتر مونسان

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، ابراهیم کریمی امروز شنبه 9 آذرماه با اعلام این خبر گفت: این حجم از سرمایه گذاری توسط دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هم زمان با جشن بزرگ ثبت جهانی جنگل های هیرکانی در استان افتتاح و کلنگ زنی می گردد.

او گفت: از این تعداد 117 پروژه شامل 37 پروژه زیرساختی، 30 بوم گردی و 50 خانه مسافر با میزان سرمایه گذاری 14 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به پروژه های قابل کلنگ زنی استان نیز گفت: شروع عملیات اجرایی 22 پروژه اداره کل میراث فرهنگی استان با حجم سرمایه گذاری 166 میلیارد و 600 میلیون تومان در این سفر صورت می گیرد.

کریمی در سرانجام ابراز امیدواری کرد: با افتتاح و به بهره برداری رسیدن این پروژه ها، تحولی در نوع ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به استان را ببینیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 588

به "افتتاح و شروع عملیات اجرایی 139 پروژه استان گلستان در سفر دکتر مونسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و شروع عملیات اجرایی 139 پروژه استان گلستان در سفر دکتر مونسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید