ارگ عبدالرضاخان بافقی بازسازی می گردد

به گزارش مینی نت، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی یزد گفت: ارگ عبدالرضا خان بافقی از سوی اولین گروه جهادی بازسازی آثار تاریخی، بازسازی می گردد.

ارگ عبدالرضاخان بافقی بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، سید مصطفی فاطمی روز سه شنبه 7 مردادماه با اعلام این خبر اضافه کرد: ارگ عبدالرضا خان بافقی برجی به جا مانده از دوره قاجار است که بیش از نیمی از آن تخریب شده که از سوی اولین گروه جهادی بازسازی آثار تاریخی بازسازی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه گروه جهادی بازسازی میراثفرهنگی در بافق تشکیل شده است، گفت: بیش از 30 نفر برای شرکت در این گروه جهادی داوطلب شده اند. داوطلبان برای شرکت در این کمپ بیمه می شوند، تمام تجهیزات ایمنی و بهداشتی به منظور جلوگیری از گسترش بیماری برای داوطلبان فراهم و هماهنگی های لازم با مسئولان شهرستان اجرا شده است.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی یزد احساس مسئولیت جامعه محلی برای حفاظت از بنا را از مزایای برگزاری کمپ های بازسازیی داوطلبانه دانست و اظهار کرد: در شرایطی که با محدودیت اقتصادی و کمبود امکانات روبرو هستیم، مشارکت علاقه مندان به میراثفرهنگی بهترین راه حفاظت از بناهای تاریخی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 995

به "ارگ عبدالرضاخان بافقی بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارگ عبدالرضاخان بافقی بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید