ادامه اتفاقات عجیب و غریب در الهلال پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش مینی نت، تیم فوتبال الهلال پس از ملاقات برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با بحران عجیب مصدومیت های بازیکنانش روبرو شد و پس از اینکه امروز عبدالله الحمدان مهاجم جوان این تیم به لیست مصدومان شامل علی البلیهی، عبدالله عطیف، محمد البریک، سلمان الفرج، سالم الدوسری و آندره کاریلو اضافه شده بود، حالا وینگر گران قیمت این تیم هم دچار آسیب دیدگی شده است.

ادامه اتفاقات عجیب و غریب در الهلال پیش از بازی با پرسپولیس

متئوس پریرا وینگر برزیلی که در این تابستان با انتقالی گران قیمت و بیش از 17 میلیون یورویی (بیش از 530 میلیارد تومان) از وست برومویچ به الهلال پیوسته بود، در 3 بازی آخر تیمش از جمله ملاقات برابر استقلال 4 پاس گل داده بود و او حالا پس از اینکه دچار مصدومیت شد، ملاقات دیشب تیمش برابر الحزم را از دست داد.

باشگاه الهلال به صورت رسمی و با انتشار بیانیه ای در صفحه توئیتر خود نوشت: با توجه به فشار عضلانی که در تمرینات روز گذشته به متئوس پریرا وارد شد و پس از آزمایشات پزشکی که از این بازیکن به عمل آمد، کادرفنی ترجیح داد برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، در ملاقات با الحزم به این بازیکن استراحت بدهد.

هنوز به درستی اندازه آسیب دیدگی این ستاره گران قیمت و دوری او از میادین تعیین نشده است. البته باید این نکته را متذکر شد که سلمان الفرج از بند آسیب دیدگی رهایی یافته و در ملاقات برابر الحزم به میدان رفت ضمن اینکه آندره کاریلو که در میان مصدومان الهلال است، در فهرست آسیایی این تیم حضور ندارد.

الهلال حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. ملاقات دو تیم قرار است 24 مهر در استادیوم الملز شهر ریاض برگزار گردد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1781

به "ادامه اتفاقات عجیب و غریب در الهلال پیش از بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اتفاقات عجیب و غریب در الهلال پیش از بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید