ابرقهرمان نوجوان

به گزارش مینی نت، علی مولوی:نزدیک به 57 سال است که مرد عنکبوتی یا همان اسپایدرمن، یکی از ابرقهرمان های محبوب کمپانی ماروِل است.

ابرقهرمان نوجوان

همان طور که می دانید مرد عنکبوتی، داستان پیتر پارکر، نوجوانی است که به صورت اتفاقی عنکبوتی او را می گزد و او به قدرت هایی خارق العاده می دهد. از سال 1962 میلادی تا حالا، مرد عنکبوتی آن قدر محبوب بوده که شکل های عجیب وغریبی از آن اقتباس شده؛ از مدل ژاپنی اش گرفته تا مدل لگویی اش!

انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی، ساخته ی باب پِریسکِتی، پیتر رَمزی و رادنی روث مَن نیز یکی از همین انواع است. فیل لُرد و رادنی روث من، داستان این انیمیشن را براساس کمیک های مردعنکبوتی نوشته ی استن لی و کمیک های مایلز مورالِز نوشته ی سارا پیکِلی نوشته اند.

مایلز گونزالو مورالز، پسر مکزیکی نوجوانی است که عاشق مردعنکبوتی است. او را هم عنکبوتی عجیب و غریب نیش می زند و مایلز هم مثل مردعنکبوتی قدرت های خارق العاده ای پیدا می کند، اما به کمک های مردعنکبوتی نیاز دارد تا بتواند خودواقعی و قدرت هایش را درک کند.

این انیمیشن متفاوت که به سبک کتاب های کمیک ساخته شده، داستان رودررویی مایلز، مردعنکبوتی و چهار شخصیت دیگر عنکبوتی است که سرشار از لحظه های بامزه و درعین حال تراژیک است.

انیمیشن تازه ی مردعنکبوتی محصول شرکت های کلمبیا پیکچرز، سونی پیکچرز انیمیشن و مارول اینترتینمنت، پس از هفت سال سلطه ی کمپانی دیزنی برروی این جایزه، توانست جایزه ی بهترین انیمیشن بلند را از نود و یکمین مراسم جایزه ی اسکار دریافت کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 168

به "ابرقهرمان نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابرقهرمان نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید