ابراهیم صادقی: از ویلموتس ایده می گیرم

به گزارش مینی نت، سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید با حضور در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران می خواهد از ویلموتس ایده بگیرد.

ابراهیم صادقی: از ویلموتس ایده می گیرم

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران بیان نمود: در جلسه هم اندیشی با سرمربی تیم ملی درخواست کردم فضایی به وجود بیاید که بتوانیم تمرینات تیم ملی را ببینیم. به عنوان یک مربی جوان دوست دارم اطلاعات جدیدتری داشته باشم و بتوانم از این تمرینات ایده بگیرم. خیلی متشکرم که آقای ویلموتس هم استقبال کرد و اجازه داد.

او درباره ناراحتی بعضی سرمربیان لیگ از دعوت نشدن بازیکنانشان به تیم ملی هم گفت: در این مورد من نظری ندارم. به عنوان یک مربی جوان سعی می کنم چیزهای جدید یاد بگیرم. آقای ویلموتس مربی بزرگی هستند و من می توانم از تمریناتش ایده های خوبی بگیرم.

سرمربی سایپا افزود: امیدوارم مثل دوره های قبل بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. من دوست دارم هدفمان این باشد که از گروهمان صعود کنیم. ما تیم خوب و بازیکنان جوانی داریم که در این چند ساله وارد تیم ملی شده اند. این دفعه هدفمان نباید فقط صعود به جام جهانی باشد. ما پتانسیل صعود از مرحله گروهی در جام جهانی را داریم. فکر می کنم که با آقای ویلموتس این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 349

به "ابراهیم صادقی: از ویلموتس ایده می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم صادقی: از ویلموتس ایده می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید