ملی پوشان ایران سوژه رسانه ها، بازتاب برد تاریخی شاگردان ویلموتس

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا را با رجحان پرگل 14 بر صفر برابر کامبوج به خاتمه برد تا پس از سالها یک برد پرگل و تاریخی دیگر را به ثبت برساند.

ملی پوشان ایران سوژه رسانه ها، بازتاب برد تاریخی شاگردان ویلموتس

این پیروزی علاوه بر اینکه در رسانه های داخلی بازتاب پررنگی داشته است، مورد توجه رسانه های خارجی نیز قرار گرفته و در سایت کنفدراسیون اسیا و فیفا نیز بازتاب داشته است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به این پیروزی پرگل نوشته است که ویلموتس با کسب این پیروزی به همراه ایران توقع و انتظارات را بالا برده است. این سایت صحبت های ویلموتس پس از این پیروزی را هم بازتاب داده است.

ESPN نیز با اشاره به این پیروزی پرگل در خصوص سردار آزمون نوشته است که او به عنوان مسی تیم ملی ایران هت تریک کرد و توانست نقش پررنگی در پیروزی داشته باشد. این سایت همچنین به حضور بانوان در استادیوم اشاره و از آن به عنوان یک اتفاق خوب یاد نموده است.

رسانه های روسی نیز نگاه ویژه خود را به سمت سردار آزمون چرخانده اند و ضمن اشاره به این برد پرگل تیم ملی ایران نوشته اند که سردار در این پیروزی هت تریک نموده و نقش زیادی در برد تیم ملی کشورش داشته است.

نشریه ojogo پرتغال نیز به درخشش مهدی طارمی در تیم ملی ایران اشاره نموده و نوشته که طارمی بعد از بازیهای خوبش در لیگ پرتغال، در تیم ملی ایران هم گلزن و تاثیرگذار ظاهر شد.

رسانه های کشورهای دیگر نیز که ملی پوشان ایران در تیم های آنها حضور دارند هر یک به نوعی این پیروزی پرگل را بازتاب داده اند و به تمجید از عملکرد تیم ملی ایران پرداخته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 463

به "ملی پوشان ایران سوژه رسانه ها، بازتاب برد تاریخی شاگردان ویلموتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان ایران سوژه رسانه ها، بازتاب برد تاریخی شاگردان ویلموتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید