آیفون SE 3 شاید با مگ سیف و عمر باتری بسیار بهتر معرفی گردد

به گزارش مینی نت، همان طور که احتمالا می دانید، اپل امشب از جدیدترین محصولات خود رونمایی می نماید و در این میان شاهد معرفی آیفون SE 3 خواهیم بود. با وجود اینکه تقریبا تمام جزئیات این گوشی فاش شده، ولی حالا یکی از افشاگران جزئیات جدیدی از آیفون SE 3 را لو داده است.

آیفون SE 3 شاید با مگ سیف و عمر باتری بسیار بهتر معرفی گردد

این افشاگر مدعی شده که بر روی نمایشگر این گوشی محافظ سرامیکی تعبیه شده و بعلاوه باید به بهبود قابل توجه عمر باتری و پشتیبانی از فناوری مگ سیف هم اشاره کنیم. در رابطه با محافظ سرامیکی باید بگوییم که اولین بار اپل در سال 2020 برای آیفون 12 به بهره گیری از آن روی آورد که به طور قابل توجهی دوام نمایشگر در برابر ضربات را افزایش می دهد.

بعلاوه با وجود اینکه تقریبا تمام منابع از پشتیبانی نشدن این گوشی از مگ سیف خبر داده اند، ولی حالا به نظر می رسد با این مشخصه روبه رو خواهیم شد. اپل برای این گوشی از چیپست A15 استفاده نموده و در کنار آن باید به بهره گیری از 4 گیگابایت رم هم اشاره کنیم. این در حالی است که آیفون SE 2 از رم 3 گیگابایتی بهره می برد. به لطف استفاده از چیپست A15، کاربران با خرید این گوشی می توانند از اینترنت 5G هم بهره ببرند.

یکی از مهم ترین انتقادهای اجرا شده از نسل دوم آیفون SE مربوط به عمر باتری پایین این گوشی است. حالا به نظر می رسد با وجود اینکه نسل سوم آیفون SE از نظر ظرفیت باتری تفاوتی با مدل قبلی خود ندارد، ولی به لطف استفاده از چیپست تازه و بهبودهای اجرا شده، عمر باتری بسیار بهتری را ارائه می دهد.

در کنار این گوشی و آیپد ایر 5، ساعاتی قبل اعلام شد که احتمالا در رویداد امشب شاهد رونمایی از مک استودیو خواهیم بود که ظاهرا ترکیبی از مک پرو و مک مینی محسوب می گردد. بعلاوه باید به احتمال معرفی یک مانیتور تازه به نام استودیو دیسپلی اشاره کنیم که از پنل 27 اینچی بهره می برد و می تواند سیستم عامل iOS را اجرا کند. این رویداد امشب ساعت 21:30 برگزار می گردد و برای تماشای پخش زنده آن می توانید به این لینک سر بزنید.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2035

به "آیفون SE 3 شاید با مگ سیف و عمر باتری بسیار بهتر معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون SE 3 شاید با مگ سیف و عمر باتری بسیار بهتر معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید