یورو 2020، غافلگیری آلمان مقابل مجارستان در نیمه نخست، رونالدو به یک قدمی دایی رسید

به گزارش مینی نت، نیمه نخست آخرین بازی های گروهی یورو 2020 با پیروزی مجارها برابر آلمان و برد پرتغال مقابل فرانسه با ثبت چهارمین گل رونالدو در این تورنمنت به خاتمه رسید.

یورو 2020، غافلگیری آلمان مقابل مجارستان در نیمه نخست، رونالدو به یک قدمی دایی رسید

با ما سفر کنید و با تور مجارستان ارزان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین شب از مرحله گروهی یورو 2020، امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در گروه F دو بازی همزمان برگزار گردید که در انتها نیمه نخست آنها تیم ملی مجارستان برابر آلمان پیروز شد و تیم های فرانسه و پرتغال مساوی به رختکن رفتند.

نتایج این دو بازی به توضیح زیر است:

آلمان صفر - مجارستان یک

گل: ژالای دقیقه 11

پرتغال یک - فرانسه یک

گل: کریستیانو رونالدو دقیقه 31 (پنالتی)، کریم بنزما 2+45

تیم ملی آلمان در حال نیمه نخست این بازی را با شکست پشت سر گذاشت که پیش از این بازی خیلی ها به سبب پیروزی 4 گله این تیم در بازی قبلی اش برابر پرتغال آن را مدعی اصلی صعود به عنوان تیم اول گروه می دانستند اما مردان یواخیم لو زیر بارش شدید باران در استادیوم آلیانتس آره نای شهر مونیخ آغاز ضعیفی داشتند و طرفداران شان را نگران کردند چرا که با این نتیجه به قعر جدول گروه F سقوط نموده اند و این به معنا حذف زودهنگام شان از جام شانزدهم است.

در بازی همزمان در استادیوم فرانتس پوشکاش به لطف پنالتی که حاصل بی احتیاطی هوگو یوریس دروازه بان فرانسوی ها هنگام دفع یک توپ ارسال روی دروازه خروس و ضربه شدیدش به سر دانیلو بازیکن پرتغال بود، به گل رسید. این گل را کاپیتان تیم کریستیانو رونالدو به ثمر رساند تا شمار گل های ملی اش را به 108 مورد افزایش دهد. او حالا یک گل دیگر می خواهد تا به رکورد 109 گل علی دایی به عنوان بهترین گلزن فوتبال دنیا در رده ملی برسد. فرانسوی ها تا آخرین دقیقه بازنده میدان بودند تا اینکه خطای نلسون سمدو دفاع راست پرتغال روی کایلیان امباپه یک پنالتی به خروس ها تقدیم کرد که توسط کریم بنزما به گل تبدیل شد تا دو تیم مساوی به رختکن بروند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1649

به "یورو 2020، غافلگیری آلمان مقابل مجارستان در نیمه نخست، رونالدو به یک قدمی دایی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، غافلگیری آلمان مقابل مجارستان در نیمه نخست، رونالدو به یک قدمی دایی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید