دنبال خوشرنگ ترین مدال هستم

به گزارش مینی نت، فراز شکری رکابزن ایران و دارنده نشان نقره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کوهستان پیرامون رقابتهای برون مرزی که در چند ماه گذشته رفته است، به خبرنگار مهر گفت: پنج رقابت برون مرزی در اروپا رفتم. اسلوونی کلاس دو جهان مقام ششم را کسب کردم. در مرحله دوم لیگ آلمان دوم شدم. در رقابتهای منطقه ای سوئیس در رده بیستم قرار گرفتم.

دنبال خوشرنگ ترین مدال هستم

وی ادامه داد: در چک مرحله دوم رقابتهای ورلد کاپ جهانی صدویازدهم و در نهایت مرحله نهایی ورلد کاپ ایتالیا هشتادو دوم شدم. با این نتایج توانستم در 5 هفته سی پله در جهان صعود کنم.

کاپیتان تیم ملی کوهستان ایران با مثبت ارزیابی کردن تمرینات تیم ملی کوهستان افزود: تمرینات بسیار عالی بود؛ در اسلوونی اردوها و تمرینات تخصصی داشتیم. دو هفته ای هم هست که در استان گلستان منطقه کردکوی تمرین داشته ایم و روز شنبه هفته آینده نیز راهی جاکارتا می شویم.

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان بیان کرد: در این وضعیت اقتصادی اردوهای خوبی داشتیم و فدراسیون بیشتر از حد انتظار نیز به رشته کوهستان توجه کرد که جای تشکر دارد .

شکری در خصوص وضعیت تجهیزات تیم کوهستان نیز گفت: نزدیک به شش هزار یورو برای ما تجهیزات خرید شده و با این تجهیزات به بازیهای آسیایی می رویم.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته بازیهای آسیایی بدشانسی آورده است خاطرنشان کرد: دفعه قبل به علت نقص فنی دوچرخه ام نهم شدم. اما امسال در چند ماه گذشته مقام نقره آسیا را کسب کردم و دنبال این هستم که در بازیهای آسیایی امسال بتوانم مدال آسیایی ام را خوشرنگ ترکنم.

رکابزن ملی پوش کوهستان ایران پیرامون رقبایش نیز بیان کرد: رکابزن ژاپنی قدرتمند است. چین یک ورزشکار زیر 21 سال دارد که بسیار قوی است و قزاقستان نیز رکابزن خوبی دارد. در مجموع باید در این رقابتها حواسم به این سه نفر باشد.

دوچرخه سواران کوهستان روز شنبه هفته آینده تهران را به مقصد جاکارتا برای حضور در بازیهای آسیایی ترک خواهند کرد.

انتشار: 20 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 3

به "دنبال خوشرنگ ترین مدال هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال خوشرنگ ترین مدال هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید