کرونا یقه جوایز انجمن بازیگران را هم گرفت

به گزارش مینی نت، جوایز انجمن بازیگران سال 2021 به خاطر پاندمی کرونا تا چهاردهم مارس یا شش هفته پیش از جوایز اسکار به تعویق افتاده است.

کرونا یقه جوایز انجمن بازیگران را هم گرفت

به گزارش خبرنگاران، مهر به نقل از ورایتی نوشت: بیست وهفتمین دوره جوایز سالانه انجمن بازیگران (SAG) که به تجلیل از اجراها در عرصه فیلم و تلویزیون می پردازد، در حالی که قرار بود بیست وچهارم ژانویه برگزار گردد، به 14 مارس 2021 (24 اسفند) موکول شد.

آموزشگاه اسکار روز پانزدهم ژوئن اظهار داشت که نود و سومین مراسم اسکار دو ماه عقب افتاده و بیست وپنجم آوریل برگزار می گردد.

جوایز انجمن بازیگران سال 2020 در ژانویه در لس آنجلس برگزار گردید. مجموعه بازیگران انگل برنده جایزه بهترین گروه بازیگران فیلم شد، واکین فینیکس جایزه بهترین بازیگر مرد را به خاطر جوکر از آن خود کرد و رنه زلوگر با جودی برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد.

نیازمندی های صلاحیت شرکت در جوایز انجمن بازیگران سال جاری تغییر نموده و بازه صلاحیت حالا دو ماه تمدید شده است. فیلم های سینمایی، سریال های تلویزیونی و برنامه های کابلی و رسانه ای که نخستین بار طی بازه بین روزهای اول ژانویه 2020 تا بیست وهشتم فوریه 2021 نمایش داده شده باشند هم می توانند در این جوایز شرکت نمایند.

بازه ارسال آثار روز بیست ویکم سپتامبر شروع می گردد و بیستم نوامبر به اتمام می رسد. نامزدها روز چهارم فوریه 2021 معرفی می شوند و فرایند رای دهی نهایی بین روزهای دهم فوریه و دهم مارس توسط اعضای انجمن SAG-AFTRA برگزار می گردد.

به این ترتیب جوایز انجمن بازیگران آمریکا هم در به تعویق انداختن تاریخ برگزاری مراسم به خاطر پاندمی کووید -19 و تمدید بازه صلاحیت شرکت در جوایز فیلم ها به دیگر جوایز عظیم از جمله اسکار، گلدن گلوب و بفتا پیوست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1061

به "کرونا یقه جوایز انجمن بازیگران را هم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا یقه جوایز انجمن بازیگران را هم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید