کاهش 80 درصدی سنگ پرانی به قطار های راه آهن شمال

به گزارش مینی نت، رییس پلیس راه آهن شمال از کاهش 80 درصدی سنگ پرانی به قطار های این حوزه اطلاع داد.

کاهش 80 درصدی سنگ پرانی به قطار های راه آهن شمال

به گزارش خبرنگار از ،سرهنگ احمد خانی رییس پلیس راه آهن شمال، گفت: سنگ پرانی به قطار های حوزه راه آهن شمال سال جاری در مقایسه با پارسال 80 درصد کاهش یافت.

او اضافه نمود: در اجرای تدابیر فرمانده محترم پلیس راه آهن کشور طرح وحدت 2 به این پلیس ابلاغ و کارشناسان انتظامی پلیس راه آهن شمال در مدارس حاشیه خطوط ریلی و همچنین مساجد حضور پر رنگی داشته و آموزش های لازم و خطرات و طبعات این سنگ پرانی ها را به ساکنان حواشی ریل راه آهن گوشزد کردند.

سرهنگ خانی گفت: با ابلاغ و اجرای این تدابیر تا حدودی توانستیم جلوی خسارات اقتصادی و همچنین خسارات جانی را که تبعات زیادی داشت را بگیریم.

او اضافه نمود:از خانواده های محترم می خواهیم که با همکاری کامل با پلیس راه آهن و دادن تذکرات لازم به فرزندانشان امیدواریم بتوانیم این بیست درصد را هم به صفر برسانیم.

سرهنگ خانی درباره قاچاق کالا نیز گفت:آمار قاچاق کالا در مجموعه راه آهن تقریبا صفر است و ما مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

رییس پلیس راه آهن شمال از مسافران خواست با توجه به شیوع ویروس کرونا در هنگام حضور در ایستگاه های راه آهن با ماموران بهداشت اداره کل راه آهن و همچنین پلیس مستقر در راه آهن شمال نهایت همکاری را داشته باشند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1072

به "کاهش 80 درصدی سنگ پرانی به قطار های راه آهن شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 80 درصدی سنگ پرانی به قطار های راه آهن شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید