ژل ضدعفونی کننده در دانشگاه واحد شهرقدس به فراوری انبوه رسید

به گزارش مینی نت، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد های غرب استان تهران گفت: این دانشگاه به فراوری انبوه ژل ضدعفونی کننده برای ضدعفونی دست و محیط در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی پرداخته است.

ژل ضدعفونی کننده در دانشگاه واحد شهرقدس به فراوری انبوه رسید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، عبدالله قاسمی پیر بلوطی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد های غرب استان تهران (شهر قدس /ملارد/صفادشت) با اشاره به تشکیل جلسه فوق العاده هیئت رئیسه واحد شهرقدس برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: این جلسه مصوباتی همچون ضدعفونی تمامی بخش های مختلف دانشگاه، نظارت دقیق برعملکرد پیمانکار در مورد سلف سرویس دانشجویان و جلوگیری از هر گونه موارد غیر بهداشتی توسط کارشناسان امور تغذیه، فراوری بخور های ضدعفونی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی، فراوری انبوه ژل های ضد عفونی در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی، تهیه ماسک و دستکش برای افرادی که در محل کار حضور پیدا می نمایند، تعطیلی کلاس ها و به تعویق انداختن برنامه هایی نظیر اعتکاف، راهیان نور، همایش ها، سخنرانی های علمی و ... داشت.

وی تأکید کرد: تدابیری اتخاذ شده که تمامی همکاران و استادن در هنگام ورود به دانشگاه از محل در ورودی انتظامات ماسک و دستکش یکبار مصرف دریافت نموده و در محل کار حضور پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 799

به "ژل ضدعفونی کننده در دانشگاه واحد شهرقدس به فراوری انبوه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژل ضدعفونی کننده در دانشگاه واحد شهرقدس به فراوری انبوه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید